دانلود مقاله ترجمه شده نوآوري در مديريت بازار با بکارگيري هوش کسب و کار: معرفي چارچوب پيشنهادي


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007603 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007603
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
296 Kb
حجم فایل فارسی :
156 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نوآوري در مديريت بازار با بکارگيري هوش کسب و کار: معرفي چارچوب پيشنهادي

عنوان انگليسي

Innovation In Market Management By Utilizing Business Intelligence: Introducing Proposed Framework

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکيده
امروزه، سازمان کسب و کار براي اينکه قادر باشد در مواجهه با تغييرات متنوع بازار پايدار بماند و در نهايت قادر به مديريت بازار باشد، نياز به تجزيه و تحليل بازار دارد. به اين منظور، سازمان بايد فرآيندهاي کسب و کار خود را با استفاده از فناوری هاي امروزی که هوش کسب و کار(BI)  ناميده مي شود، بروز رساني نمايد. در اين مقاله در کنار معرفي فرايندهاي مديريت بازار، ضرورت قابل توجه نوآوري و خلاقيت در اين فرايندها براي رقابت در تجارت جهاني مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر اين، تعاريف هوش کسب و کار از نقطه نظر نويسندگان مختلف و اصول و ويژگي هاي هوش کسب و کار بيان مي شود. سپس چارچوب پيشنهادي با توجه به ابعاد متنوع و کارکردهاي هوش کسب و کار براي تقويت ويژگي هاي سازمان در جهت دستيابي به رويکرد هوش کسب و کار و دستيابي به منافع آن در روند کسب و کار معرفي مي شود. افزايش توسعه حوزه کسب و کار، حضور پیشرو و مبتني بر هدف در محيط بين المللي و افزایش کارايي سازمان؛ برخي از کارکردهاي کليدي هستند که در ادامه مورد بحث قرار مي گيرند. هدف از اين مقاله معرفي چارچوب عملي براي کمک به سازمان ها در جهت هدايت اهداف خود به سمت به هوش کسب و کار مي باشد، که باعث ميشود سازمان ها درک صحيح و به موقعي از وضعيت بازار به دست آورند.

1-مقدمه
در سال هاي اخير با توجه به اهميت اطلاعات در مديريت سازمان و همچنين پيشرفت فناوری اطلاعات، سيستم هاي کاربردي کسب و کار که شرکت ها و موسسات را قادر مي سازد براي تصميم گيري با دانش بيشتر و ايجاد بهره وري بالا براي سازمان به وجود آمده اند. در ايالات متحده، بسياري از شرکت ها، در نمودار سازماني خود عنوان شغل رئيس تحليل ها، مدير استراتژي کسب و کار، مدير و يا معاون خدمات اطلاع رساني در بازار دارند که همه اينها نشان دهنده اهميت تجزيه و تحليل وضعيت رقابتي مي باشد.

 در جهان امروز که به شدت رقابتي و به طور فزاينده نامطمئن است، کيفيت و بهنگام بودن هوش کسب و کار (BI)سازمان، مي تواند نه تنها به معناي تفاوت بين سود و زيان باشد، بلکه حتي تفاوت ميان بقا و ورشکستگي را توضيح دهد. به عنوان مثال يک سازمان که از سيستم هاي هوش کسب و کار، اطلاعات و شاخص هاي محيطي استفاده ميکند و آينده را پيش بيني مي کند روند فعاليت هاي آن را با سازماني که از اين فرايندها بي بهره است، مقايسه نماييد. امروزه، هوش کسب و کار يکي از مفاهيم مهم مديريت و سازمان مي باشد و به يک نهاد پيشرو در زمينه بازارهاي جهاني تبديل شده و مزيت هايي در تمام فعاليت ها و فرآيندها فراهم مي اورد. هوش کسب و کار يک فعاليت غير حرفه اي است (اما) در عين حال نياز به مهارت هاي خاص دارد و به اين ترتيب شرکت هاي پيشرو در اين زمينه، بخش هاي جداگانه اي در سازمان به نام "واحد هوش کسب و کار " ايجاد مي نمايند...

مديريت بازار هوش کسب و کار نوآوري :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Nowadays, business organization needs to analyze market so that be able to stay stable in facing market variant changes and eventually to be able to handle market management. For this purpose, organization should update their business processes by utilizing modern technologies which this is called business intelligence (BI). In this paper while introducing market management processes, significant necessity of innovation and creativity in these processes for competing in current global trading is discussed. Furthermore, BI definitions from different authors’ point of view and BI principles and characteristics is addressed. Then the proposed framework is introduced with consideration to variant dimensions and functions of BI to furnish organization characteristics toward acquiring BI approach and derived benefits from it in business trend. Business area development, progressive and goal-based presence in international environment, and organization efficiency increase are some of few key functions that is argued in continue. Purpose of this paper is introducing practical framework to help organizations in direction of their goals toward BI, which it caused they acquire correct and well-timed understanding from market condition

Keywords: market management Business Intelligence (BI) Innovation
این برای گرایش های: کارآفرینی، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > نوآوري در مديريت بازار با بکارگيري هوش کسب و کار: معرفي چارچوب پيشنهادي
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید