دانلود مقاله ترجمه شده عوامل اصلی موفقیت فعالسازی خرده فروشی‌های موقت از دیدگاه فعالان چندگانه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007600 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2007600
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
305 Kb
حجم فایل فارسی :
172 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

عوامل اصلی موفقیت فعالسازی خرده فروشی‌های موقت از دیدگاه فعالان چندگانه

عنوان انگليسي

Critical success factors of temporary retail activations: A multi-actor perspective

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Retailing and Consumer Services

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

برندها از فعالسازی خرده فروشی‌های موقت به عنوان راهبرد بازاریابی تجربی برای جلب مشارکت مشتریان فعلی و جدید استفاده می‌کنند. این مطالعه، مصاحبه‌ی دقیقی با فعالان چندگانه (مدیران نهادی، مدیران برند و مشتریان) ترتیب داده تا تفاوتها و شباهتها در تبیین مفهوم موفقیت فعالسازی خرده فروشی موقت را شناسایی کند. بعلاوه، چهارچوبی مفهومی از عوامل کلیدی را ارائه کردیم که در موفقیت طرح‌های تجربی خرده فروشی نقش دارند. چهار عامل موفقیت اصلی (نقطه تماس ارتباطی، همسویی راهبردی، شگفتی و لذت و خوشبختی) مورد بررسی قرار گرفته‌اند. به نظر ما، فعالسازی های خرده فروشی موقت باید به عنوان رویدادهای مبادلاتی خرده فروشی با هدف تولید پیامدهای مبتنی بر ارتباط در نظر گرفته شوند.

1-مقدمه

مفهوم اجاره کردن فضای خرده فروشی موقت، در طول پانزده سال اخیر طوفانی در جهان خرده فروشی به پا کرده است (ابراهیم و چو، 2010). متخصصان بازاریابی، سالیانه با صرف بیش از 8 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده و نرخ رشد 4/8 درصدی استخدام بیش از 000/23 نیرو در انگلستان (ساولیس، 2015)، به دنبال توسعه روزافرون فضاهای خرده فروشی موقت هستند تا به برتری رقابتی برسند (کیم و همکاران، 2010؛ ورلی- بیرچ، 2014). فعالسازی خرده فروشی‌های موقت شامل محیط‌های خرده فروشی غیر سنتی، ناهمگن و چندگانه است که در آنها راهبردهای برند و اهداف بازایابی در قالب‌های مختلفی تحقق می‌یابند (پومودورو، 2013)، فعالسازی خرده فروشی‌های موقت، تجربه‌ی خرده فروشی بسیار جدید و جذابی را ارائه می‌کنند که رسانه مؤثری برای بررسی محصول، تبلیغات دهان به دهان، افزایش آگاهی از برند و تحریک فروش محسوب می‌شوند. فعالسازی خرده فروشی‌های موقت در عرصه خرده فروشی معاصر باعث تأمین بی واسطه نیازهای مصرف کننده و تعامل مستمر با برندها از طریق عرضه‌ی محصولات در زمان مناسب، در مکان مناسب و با خدمات مناسب شده است....

خرده فروشی تجربی فروشگاه موقت مدیریت تجربه مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Temporary retail activations have been increasingly adopted by brands as an innovative experiential marketing strategy to engage existing and new customers. Through a series of in-depth interviews with multiple-actors (agency executives, brand managers, and consumers), this study identifies divergences and commonalities in defining the concept of temporary retail activation success. Further, we propose a conceptual framework of key factors that can contribute to the success of experiential-driven initiatives in retail. Four critical success factors (relational touchpoint, strategic alignment, surprise and delight, and serendipity) are discussed. We suggest that temporary retail activations should be considered as retail exchange events aimed at generating relationship-driven outcomes

Keywords: Experiential retail Pop-up store Customer experience management
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > عوامل اصلی موفقیت فعالسازی خرده فروشی‌های موقت از دیدگاه فعالان چندگانه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید