چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007577 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
817 Kb
حجم فایل فارسی :
258 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار ، و کاربرد های احتمالیِ آن در راستای بهبود بخش بانکداری در لیبی
عنوان انگليسي
Business Process Re-engineering, and its Possible Applications for Improving the Libyan Banking Sector
نویسنده/ناشر/نام مجله
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND INFORMATION TECHNOLOGY
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در این مقاله قصد داریم به بررسی احتمال بهبود سطح عملکرد بخش بانکداری در لیبی بپردازیم. روش تحقیقی که در این مقاله پیش رو گرفتهایم، شامل بهکارگیریِ مشاهداتِ بدست آمده از مشتریان و انجام مصاحبههای رو در رو با تصمیم گیران و مدیران ارشد اجرایی در بخش بانکی جمهوری لیبی و همچنین بررسی وضعیت فعلی و آمادگی بانکها برای پذیرش اصول مهندسی مجدد فرآیند کسبوکار (BPR) میباشد. بر مبنای تحلیلهای دادهای که صورت گرفته است، یافتههای ما نشان میدهد که اصل مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار به طورگسترده ای در عرصهی بانکداری مورد پذیرش قرار گرفته است و این در حالی است که باید بستر محیط کاری را برای پذیرش مفاهیم BPR در تمامی کل فرآیند بانکی، مخصوصاً خدمات الکترونیکی اعم از کارتهای بانکی آمادهسازی نمود. همچنین یافتهها حاکی از این است که بهبود سطوح کارائی عملیات بانکی میتواند بهبود خدماترسانی به مشتری را اعم از کاهش هزینهها و ارائهی سریعتر خدمات به همراه داشته باشد. از سوی دیگر، نتایج حاکی از آن است که سازمانهایی که در این مقاله مورد مطالعه قرار گرفتهاند، هیچ توجهی به فاکتورهای اساسی موفقیت که برای پیادهسازی موفقیتآمیز BPR ضرورت دارد، ندارد. در همین راستا برای اینکه بتوان BPR را به شکلی موفقیتآمیز بکار گرفت، مهمترین مسئله این است که باید از دریافت پشتیبانی از سوی مدیریت ارشد و تخصیص همهی منابع مورد نیاز و ضروری برای پیادهسازی BPR اطمینان حاصل نمود. تنها با این راه میتوان به رضایت مندی مشتری و تضمین سودآوری در بخش بانکداری لیبی دست پیدا کرد.
1-مقدمه
امروزه شاهد افزایش توجهات به سازمانهای کسبوکار و آنهم به عنوان منبعی از رشد و توسعه در سرتاسر دنیا هستیم؛ از جملهی این سازمانها میتوان به سازمانهای صنعتی، تجاری، بانکی، کشاورزی و آنهم صرفنظر از اندازه، تعداد کارکنان و همچنین ارزش تجاری و سهم بازار آنها اشاره کرد.
در اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم، مبانی BPR معرفی گردید و به شکلی موفقیتآمیز در بسیاری از شرکتهای بزرگی که بهبود کارائی قابل ملاحظهای را از نظر هزینه، تجربه، سطوح خدماتدهی و زمان خدماتدهی تجربه کرده بودند به دست آمد. بسیاری از سازمانهای سر تا سر دنیا بر آن بودهاند تا تکنیکهای مدیریتی مختلفی را برای ارائهی خدمات و یا محصولات و آنهم با بالاترین سطح کیفی و متناسبترین زمان تحویل بکار گیرند [1]…
ATM (خودپرداز) بانکداری مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار
:کلمات کلیدی
سایر منابع مديريت در زمینه طراحی مجدد فرآیند کسب و کار