دانلود مقاله ترجمه شده رشد کسب و کار توسط بازاریابی با رسانه های اجتماعی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007220 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007220
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
258 Kb
حجم فایل فارسی :
229 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رشد کسب و کار توسط بازاریابی با رسانه های اجتماعی

عنوان انگليسي

Business Growth thru Social Media Marketing

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Innovation and Applied Studies

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

هنگام صحبت از بازاریابی محصولات و خدمات، می توان گفت که رسانه های اجتماعی شیوه‌ی رقابت در کسب و کار را تغییر داده اند. این صحنه‌ی آنلاین و جدید، راهی برای تعامل شخصیِ بیشتر در میان شرکت‌ها، نامزدها و مشتریانِ موجود ارائه کرده است که دیگر یک جهته نیست، بلکه یک فرومِ باز با پاسخ‌های فوری است. با توجه به قابلیت‌های دسترس بودن و قیمت‌های مناسب، حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند طرح های بازاریابی خلاقانه‌ی خود را به اجرا بگذارند که هم دسترسی وسیع‌تری داشته و هم تاثیر بیشتری به ویژه بر برندینگ دارد. در این مقاله، نویسنده به بررسی شش عامل مستقل در بازاریابی رسانه های اجتماعی می پردازد که باعث رشدِ کسب و کار می شوند. هر یک از این عوامل به دقت مورد بحث و آنالیز قرار گرفته‌اند تا چگونگی تاثیرات مثبت آن‌ها بر کسب و کار مشخص شود.

1-مقدمه

کسب و کارها بر بازاریابی اتکا می کنند تا بواسطه‌ی آن، ارتباط با مشتری را ایجاد کرده، برند خود را ارتقا داده و فروش را بهبود دهند. ظهور رسانه های اجتماعی به شدت چشم انداز کسب و کار را تغییر داده و سطوح جدیدی را ایجاد کرده است. بازاریابی رسانه های اجتماعی به روندی تبدیل شده است که به طور یکسان به ارائه فرصت های بازاریابی برای شرکت های بزرگ و کوچک می پردازد. قبلا برای ایجاد و اجرای استراتژی های بازاریابی نیاز به تلاش و سرمایه بسیاری بود در حالی که این صحنه‌ی جدید و آنلاین محدودیت‌ها را از بین برده و روش های ارزان تر و موثرتری را در درگیر کردن مشتریان بوجود آورده است...

رسانه های اجتماعی بازاریابی کم هزینه رشد کسب و کار دسترسى برندینگ خرید و فروش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Social media has changed the name of the game for businesses when it comes to marketing their products and services. These new online platforms provide an avenue for a more personal interaction among companies, prospects and existing customers which is no longer one-directional but rather an open forum with immediate responses. With its accessibility and affordability, even small businesses can now execute marketing initiatives that has a wider reach and larger impact especially in branding. In this paper, the author explores six independent factors of social media marketing which results in business growth. Each factor is carefully discussed and analyzed in order to determine how it brings about a positive impact to the business

Keywords: Social media low cost marketing business growth reach branding sales
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > رشد کسب و کار توسط بازاریابی با رسانه های اجتماعی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید