دانلود مقاله ترجمه شده رسانه های اجتماعی و نقش آن در بازاریابی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007217 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
820,000 ریال
شناسه محصول :
2007217
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
104 Kb
حجم فایل فارسی :
79 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رسانه های اجتماعی و نقش آن در بازاریابی

عنوان انگليسي

Social media and its role in marketing

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Enterprise Computing and Business Systems

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

امروز، رسانه های اجتماعی یکی از بهترین فرصت های موجود برای ارتباط یک برند با مصرف کنندگان آینده نگر است. رسانه‌های اجتماعی وسیله ی ارتباط جمعی است. این رسانه‌های جدید، به‌وسیله ارتباط با مصرف کنندگان در یک سطح عمیق‌تر، مورد اعتماد آن‌ها هستند. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، شعاری جدید برای چندین برند از اوایل سال گذشته است. بازاریابان به فرصت‌های بسیار مختلفِ رسانه‌های اجتماعی توجه می‌کنند و ابتکارات تازه‌ای را در سطح بالاتری از قبل انجام می‌دهند. بازاریابیِ رسانه‌های اجتماعی و تجارت‌هایی که از این رسانه‌ها استفاده می‌کنند؛ بیشتر پیچیده شده است. نمی‌توانیم حضوری در کانال‌های اجتماعی نداشته باشیم اگر رقیب ما در حال تبلیغ خدمات و تولیداتش در این رسانه‌ها باشد. انفجار پدیده رسانه های اجتماعی بسیار شگفت انگیز است و سرعت رشد آن دیوانه کننده شده است. شرکت‌های جهانی، بازاریابیِ رسانه‌های اجتماعی را  به عنوان یک سکوی بلند بازاریابی بالقوه به رسمیت شناخته اند و با نوآوری‌هایی که باعث قدرتمند شدن کمپین تبلیغاتی خودشان می‌شود؛ از بازاریابیِ رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. این مقاله در مورد مفاهیم رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و جنبه‌های دیگر مانند رشد و مزایای آن، نقش و ارتباط رسانه های اجتماعی در بازاریابی، استراتژی های بازاریابیِ رسانه‌های اجتماعی، بحث می‌کند. همچنین یک نمای کلی از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در هند ارائه می کند.

1-مقدمه

بازار رسانه های اجتماعی داغ است.همه به آن تمایل دارند. و برای کسب و کار ،مهیا کننده‌ی یک فرصت بازاریابی است که فراتر از واسطه‌های سنتی می‌باشد و شرکت‌ها را مستقیم به مشتریان وصل می کند. به همین دلیل است که تقریبا هر کسب و کار بر روی این سیاره از غول هایی مانند استارباکس و آی بی ام تا بستنی فروشیِ محل زندگیتان به دنبال پیدا کردن نوآوری‌هایی در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند. یک سال پیش، تجارت ها درباره ی رسانه های اجتماعی مطمئن نبودند...

رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی بازاریابی رشد و مزایای رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Social Media, today, is among the ‘best opportunities available’ to a brand for connecting with prospective consumers. Social media is the medium to socialize. These new media win the trust of consumers by connecting with them at a deeper level. Social media marketing is the new mantra for several brands since early last year. Marketers are taking note of many different social media opportunities and beginning to implement new social initiatives at a higher rate than ever before. Social media marketing and the businesses that utilize it have become more sophisticated. One cannot afford to have no presence on the social channels if the competitor is making waves with its products and services. The explosion of social media phenomenon is as mind boggling as that and the pace at which it is growing is maddening. Global companies have recognized social media marketing as a potential marketing platform, utilized them with innovations to power their advertising campaign with social media marketing. This paper discusses about the concepts of social media and social media marketing and other aspects like the growth and benefits, role and relevance of social media in marketing, social media marketing strategies. It also presents an overview on social media marketing in India

 
Keywords: social media social media marketing growth and benefits of social media
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید