چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007204 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
116 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک: بررسی پیشینه و دستاورد ها
عنوان انگليسي
Customer loyalty in e-commerce: an exploration of its antecedents and consequences
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله به بررسی پیشینه و دستاوردهای وفاداری مشتری در محیط های آنلاین B2C (که در آنها رابطه موسسه – مشتری وجود دارد) می پردازد. هشت عامل (سفارشی سازی، تعامل ارتباطی، توجه، نهاد اجتماعی، سهولت، کسب اطلاعات، انتخاب و مشخصه ) را که تاثیر بالقوه ای برروی وفاداری در محیط الکترونیک دارند بررسی می کنیم و مقیاس هایی را برای سنجش این عوامل ایجاد می کنیم. داده های جمع آوری شده از 1211 مشتریِ آنلاین ثابت می کند که تمامی این عوامل، بجز سهولت، برروی وفاداری در محیط الکترونیک تاثیر می گذارند. این داده ها همچنین نشان داد که وفاداری در محیط الکترونیک دارای تاثیر برروی دو برآمدِ مرتبط با مشتری می باشد: تبلیغ گفتاری یا شفاهی (word-of- mouth) و رضایت جهت پرداخت بیشتر.
1-مقدمه
طبق مطالعه انجام شده در زمینه تجارت خرده فروشی ماهانه توسط اداره سرشماری ایالات متحده، خرده فروشی اینترنتی در سال 2000، 25.8 میلیارد دلار بوده است که این رقم 49% بیشتر از فروشِ 17.3 میلیارد دلاری در سال 1999 بوده است. این رشد سریعِ خرده فروشی الکترونیکی منعکس کننده مزایای برجسته ای است که در فروشگاه های سنتی معمولی، فراهم می کند، همچون انعطاف پذیریِ بیشتر، توسعه بازاریِ بهتر، ساختار کم هزینه تر، و تراکنش های سریع، خط محصول وسیع تر، و سفارشی سازی. با اینحال، خرده فروشی الکترونیکی با مجموعه ای از چالش ها روبروست...
تجارت الکترونیک وفاداری در محیط الکترونیک خرده فروشیِ اینترنتی
:کلمات کلیدی
Abstract
This paper investigates the antecedents and consequences of customer loyalty in an online business-to-consumer (B2C) context. We identify eight factors (the 8Cs—customization, contact interactivity, care, community, convenience, cultivation, choice, and character) that potentially impact e-loyalty and develop scales to measure these factors. Data collected from 1,211 online customers demonstrate that all these factors, except convenience, impact e-loyalty. The data also reveal that e-loyalty has an impact on two customer-related outcomes: word-of- mouth promotion and willingness to pay more
Keywords:
E-commerce E-loyalty Internet retailing
سایر منابع مديريت-مدیریت بازرگانی در زمینه وفاداری مشتریان