دانلود مقاله ترجمه شده تمرکز، سطح تبلیغات و هزینه‏ ای تبلیغات بازار رسانه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007181 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007181
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
180 Kb
حجم فایل فارسی :
55 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تمرکز، سطح تبلیغات و هزینه‏ ای تبلیغات بازار رسانه

عنوان انگليسي

Media market concentration, advertising levels, and ad prices

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Industrial Organization

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

مدل‏ های استاندارد علم اقتصاد رسانه‏ اشاره دارند که رقابت افزایش ‏یافته‏ ی پلتفرم سطح تبلیغات را کاهش داده و ادغام‏ ها هزینه ‏های تبلیغاتی هر بیننده‏ ای را کاهش می‏دهند. بهرحال، شواهد تجربی علمی و کاربردی هستند. ما پیش‏بینی‏ های نظری را به فرضیه‏ های ترکیبی که هیچ تراکم تبلیغاتی ندارند و بینندگان دارای یک فضا هستند، نسبت می‏دهیم. پذیرفتن قرارگیری در محدوده ‏ی توجه بیننده برای تبلیغات ممکن است نتایج استاندارد را معکوس کند، چون به بیننده اجازه‏ می‏دهد دارای چندفضا باشد.

-1مقدمه

زمانی که تلویزیون فاکس وارد بازار آمریکا شد، سطح تبلیغات بر NBC، CBC و ABC از هر 7 دقیقه در ساعت در سال 1989 به حول و حوش 9 دقیقه در سال 1998 ارتقا یافت. که اشاره بر این داشت آن ورود (ورود فاکس) ممکن است سطح تبلیغاتی را بیشتر تهییج کند. بهرحال، مدل‏های استاندارد پلتفرم‏ های تبلیغاتی معتبر (تأمین اعتبار شده) رسانه، مانند اندرسون و کوآت (2005)، پیش‏بینی می‏کنند که آن ورود باید سطح تبلیغات را پایین آورد (و هزینه‏ی تبلیغاتی هر بیننده را بالا ببرد). آنها همچنین پیش‏بینی می‏کنند که ادغام‏ها باید از ارتقای سطح تبلیغات و کاهش هزینه‏ های تبلیغات دارای تأثیر مخالف باشد. بعضی حمایت‏ها برای این پیش‏بینی استاندارد توسط مجری صنعت رادیو که در مدل اندرسون و کوآت (2005) ذکر شد، کسی که بحث می‏کند سطح تبلیغات بعد از یک ادغام بیشتر می‏شود، توسعه یافته است…

علم اقتصاد رسانه تبلیغات قیمت‏ گذاری پارازیت (درهم‏ ریختگی تبلیغاتی) :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Standard media economics models imply that increased platform competition decreases ad levels and that mergers reduce per-viewer ad prices. The empirical evidence, however, is mixed. We attribute the theoretical predictions to the combined assumptions that there is no advertising congestion and that viewers single-home. Allowing for crowding in viewer attention spans for ads may reverse standard results, as does allowing viewers to multi-home

Keywords: Media economics Pricing ads Advertising clutter Information congestion
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تمرکز، سطح تبلیغات و هزینه‏ ای تبلیغات بازار رسانه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید