دانلود مقاله ترجمه شده یک رویکرد گرایش بازار چند ذینفعی نسبت به بازاریابی مقصد


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007175 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2007175
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
823 Kb
حجم فایل فارسی :
187 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یک رویکرد گرایش بازار چند ذینفعی نسبت به بازاریابی مقصد

عنوان انگليسي

A multi-stakeholder market oriented approach to destination marketing

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Destination Marketing & Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این مقاله مفهومی، سازه بازار گرایی در چارچوب بازاریابی مقصد در نظر گرفته می­شود. مقاله حاضر بر اساس مروری بر دیدگاه­ های نظری معاصر راجع به حوزه تفکر بازاریابی، تاکید می­کند که برخی مسائل مفهومی و عملیاتی معین، مفهوم ­سازی­ های موجود در مورد یک گرایش بازار را با ساختار منحصربفرد بازاریابی مقصد، دچار ناسازگاری می­نمایند. یک سازه بازار گرایی چند ذینفعی (MSMO)، بمنظور تلفیق پارادایم "بازار گرایی" قدیمی و شرایط مجزای "محیط بازاریابی مقصد"، پیشنهاد می­شود. این سازه توسعه می­یابد تا ساختار ذینفع منحصربفرد سازمان­ هایی را که بازاریابی مقصد می­پردازند، منعکس نماید. همچنین، دلالت­ های نظری و کاربردی این سازه مورد بررسی قرار می­گیرند.

-1مقدمه

در طول دو دهه گذشته، کاوش در مورد اثرات سازمانی یک موضع استراتژیک بازار گرا، یکی از پر رونق ترین جریان­های تحقیق در ادبیات بازاریابی بوده است. سازه بازار گرایی، که حدی را منعکس می­کند که یک سازمان یک رویکرد مشتری محور را نسبت به مدیریت بازاریابی اتخاذ می­کند (ناروز و اسلیتر، 1990)، وسیعا در هر دو حوزه­ های نظری و کاربردی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، اثرات موجود ایجاد، انتشار و واکنش به اطلاعات مشتری و رقیب (کوهلی و جاروسکی، 1990)، دارای اثری مثبت بر عملکرد سازمانی بوده ­اند (کانو، کاریلات و جارامیلو، 2004؛ کرکا، جایاچاندران و بیردن، 2005). با اینحال، برخلاف سهم­ های غنی سازه بازار گرایی در ادبیات بازاریابی، یک مفهوم سازی روشن در مورد هدف از پیاده ­سازی مفهوم بازاریابی در حوزه بازاریابی مقصد، همچنان مبهم است…  

سازمان های بازاریابی مقصد بازار گرایی یا گرایش بازار بازاریابی ذینفع :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In this conceptual paper, the market-orientation construct is considered in the context of destination marketing. Based on a review of the contemporary theoretical perspectives regarding the scope of marketing thought, this paper asserts that certain conceptual and operational issues render the extant conceptualizations of a market orientation incompatible with the unique structure of destination marketing. To reconcile the long-standing market-orientation paradigm to the distinctive conditions of the destination marketing environment, a multi-stakeholder market orientation (MSMO) construct is proposed. This construct is developed to reflect the unique stakeholder structure of the organizations that market destinations. The theoretical and practical implications of such a construct are considered

Keywords: Destination marketing organizations Market orientation Stakeholder marketing Stakeholder theory
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > یک رویکرد گرایش بازار چند ذینفعی نسبت به بازاریابی مقصد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید