دانلود مقاله ترجمه شده مطالعه اولیه دیدگاه دانشجویان در مورد آموزش استانداردهای بین المللی گزارش دهی مالی(IFRS)


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006967 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2006967
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
296 Kb
حجم فایل فارسی :
56 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مطالعه اولیه دیدگاه دانشجویان در مورد آموزش استانداردهای بین المللی گزارش دهی مالی(IFRS)

عنوان انگليسي

A Preliminary Study of Student Perspectives on International Financial Reporting Standards (IFRS) Education

نویسنده/ناشر/نام مجله

Proceedings of The National Conference On Undergraduate Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

توسعه اقتصاد جهانی بدون مرز منجر به بکارگیری استانداردهای بین المللی گزارش دهی مالی در جهان شده است. با این حال، اصول پذیرفته شده حسابداری عمومی ایالات متحده (GAAP) هنوز شامل مجموعه ای از استانداردها است که کمیسیون مبادلات و اوراق بهادار(SEC) برای گزارش دهی در ایالات متحده  شرکت ها را ملزم به پیروی از این استانداردها می کند. با وجود این حقیقت کهSEC اعتقاد دارد که تغییر به استاندارد IFRS ، برای بازارهای اوراق بهادار ایالات متحده به صورت عام و سرمایه گذاران آمریکایی به صورت خاص ، مطلوب است، اما تلاش ها برای همگرا کردن IFRS و GAAP ایالات متحده موفقیت آمیز نبوده است. هنوز هم آموزشIFRS در حوزه جهانی سازی کسب و کار، برای رشته های کسب  و کار و تجارت به ویژه دانشجویان رشته حسابداری، حائز اهمیت است. در حالی که بیشتر تحقیقات مربوط به برنامه تحصیلی موجود در زمینه IFRS بر روی دیدگاه کارکنان و آموزش دهندگان تمرکز داشته اند، این مقاله با استفاده از روش تحقیق نظرسنجی، دیدگاه های دانشجویان در مورد آموزش IFRS و سطح دانش IFRSدانشجویان را بررسی می کند. مولف در طول پاییز 20133، یک نظر سنجی آنلاین را انجام داد که هدف این نظر سنجی دانشجویان رشته کسب و کار مقاطع مختلف دوره های تحصیلی حسابداری در دانشگاه پورودو  و سه دانشگاه دیگر شامل دانشگاه کلورادو، وبر و لوئیزیانا است. این مقاله بر اساس نتایج نظرسنجی،  هفت عامل تاثیرگذار( سطح تحصیلات دانشجویان، رشته، ملیت، تجربه حرفه ای، علاقه به شرکت در آزمونCPA، علاقه شخصی، و محل کار مورد انتظار) بر روی درک دانشجویان از آموزش IFRS تاثیر دارد.  همچنین نتایج نشان می دهند که با وضعیت کنونی آموزش حسابداری، بسیاری از دانشجویان  اطلاعات کاملی از دانش و مهارت اولیه IFRS ندارند و نمی توانند انتظارات مدرسین را برآورده کنند. این مقاله بر اساس یافته های تحقیق، با ارائه پیشنهادات و استراتژی هایی برای ادغام آموزش IFRS در  برنامه تحصیلی حسابداری دانشگاه، نتیجه گیری می کند.

1-مقدمه

SEC در 13 جولای سال 2012، گزارش نهایی کارکنان (برنامه کاری برای ادغام استانداردهای گزارش دهی مالی بین المللی در سیستم گزارش دهی مالی برای صادرکنندگان آمریکایی) را منتشر کرد که در آن مشاهدات و تحلیل های کارکنان SEC، را با در نظر گرفتن شش زمینه کلیدی در برنامه کاری خلاصه سازی شده است.  آموزش IFRS  در سه زمینه مورد بررسی قرار گرفته است: 1) درک و آموزش سرمایه گذار در زمینه IFRS؛ 2) تاثیر بر صادرکنندگان؛ 3) آمادگی سرمایه انسانی...

آموزش IFRS برنامه تحصیلی حسابداری دانشگاه دانش دانشجویان درباره IFRS :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The increasingly borderless global economy has led to the adoption of International Financial Reporting Standards (IFRS) around the world. However, U.S. Generally Accepted Accounting Principles (GAAP) is still the set of standards required by the Securities and Exchange Commission (SEC) for financial reporting in the United States. Despite the fact that the SEC believes transitioning to IFRS is in the best interest of the U.S. securities markets generally and U.S. investors specifically, efforts to converge IFRS and U.S. GAAP have not succeeded. Still, under the background of globalization of business, IFRS education has increasingly become important for business majors especially accounting major students. While much of the extant IFRS curricular research has focused on the educator and employer perspective, this paper using survey research methodology explores student perspectives on IFRS education and student IFRS knowledge level. During fall 2013, the author conducted an online survey targeting the business major students involved in different level accounting courses at Purdue University and three other universities including University of Colorado, Weber State University, and Louisiana State University. Based on survey results, this paper examines seven influencing factors (student education level, major, nationality, professional experience, interest in taking the CPA exam, career interest and expected workplace) that affect student appreciation of IFRS education. Results also indicate that most students already realize the importance of IFRS education, but with the current accounting education, many students haven’t gained a solid foundation for the entry-level IFRS knowledge and skills that meet the expectations of educators and employers. The paper concludes with recommendations and strategies for incorporating IFRS education into the universities' accounting curriculum based on the research findings

Keywords: IFRS education university accounting curriculum student knowledge of IFRS
این برای گرایش های: حسابداری، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله حسابداری با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > حسابداری > مقاله های حسابداری و ترجمه فارسی آنها > مطالعه اولیه دیدگاه دانشجویان در مورد آموزش استانداردهای بین المللی گزارش دهی مالی(IFRS)
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید