چکیده
صنعت قمار، همه انواع دیگر سرگرمی ترکیب را از لحاظ درآمد کوچک جلوه می دهد. تا 80٪ از جمعیت بسیاری از کشورهای غربی و آسیایی در سال گذشته قمارکرده اند، و تمایل به قمار بیشتر از خرید بسیاری دیگر از محصولات قابل فروش است. با این حال، باوجود این حجم فوق العاده، تا به حال کسب و کار مرتبط با قمار به مراتب کمتر از از کالاهای مصرفی دیگر و یا خدمات مورد مطالعه قرارگرفته است. پژوهش در این موضوع خاص به منظور ارائه دیدگاه های جدید، نظریه ها و اقدامات این صنعت به سرعت در حال رشد که منجر به استفاده از فن آوری (آنلاین، تبلیغات زمان واقعی، و غیره) شده و جهانی شدن قمار، انتخاب شده است.
1-مقدمه
این موضوع خاص از مجله تحقیقات کسب و کار به ارائه یک تصویر جامع تر از کسب و کار قمار قانونی نسبت به آنچه رسانه ها و ادبیات دانشگاهی به تصویر می کشند، اختصاص داده شده است. صنعت مرتبط با قمار در حال حاضر در بسیاری از کشورهای غربی و بسیاری از کشورهای در آسیا نمایندگی دارد. حوزه فعالیت این صنعت بین المللی است. این گروه سردمدار استفاده از فن آوری های جدید مانند قمار آنلاین و تلفن همراه است.
قمار قانونی در سراسر جهان نشان دهنده بزرگترین ناحیه از درآمد سرگرمی مصرف کننده و اشکال دیگر مانند فیلم، پارک و موسیقی را کوچک جلوه می دهد. نویسندگان همکارم و من در این مقاله موضوع " عادت قماربازان " را مورد توجه قراردادیم که در مقایسه با گروه های دیگر (به عنوان مثال، نان و شیر)، قمار نشان دهنده گروهی از محصولات که بالاترین درصد یا نفوذ مصرف کنندگان (قماربازان) و تناوب خرید در بازارهای صنعت می باشد. گینزبوری، صادق، میزرسکی، و بلازینسکی (2012) بر رفتار شرط بندی آنلاین دریافتند که به طور متوسط، نیمه سنگین تر شرط بندان شانزده بار در روز شرطبندی می کنند…