دانلود مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده بازاریابی با موضوع: مدل واكنش مصرف كننده به موسيقي تبليغات


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006951 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,270,000 ریال
شناسه محصول :
2006951
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
256 Kb
حجم فایل فارسی :
121 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مقاله ترجمه شده بازاریابی با موضوع: مدل واكنش مصرف كننده به موسيقي تبليغات

عنوان انگليسي

A model of consumer response to advertising music

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Consumer Marketing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 21 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 76 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

 هدف- هدف اين مقاله تهيه يك مدل واكنش مصرف كننده به موسيقي در تبليغاتِ راديو-تلويزيوني با طرح كلي چهار متغير (موقعيت شنيدن، محرك موسيقيايي، ويژگي هاي شنونده، و استراتژي توليد تبليغات)، كه بر روي گرايش مصرف كننده به سمت موسيقي تبليغات (Aam ) اثرگذار مي باشد است.

طراحي/متدولوژي (روش شناسي)/دست يابي- مقاله به عنوان بررسي يكپارچه اي از ادبيات متناسب با روانشناسي موسيقي، بازاريابي و تبليغات مطرح مي شود.

يافته ها- گرايش مصرف كننده به سمت موسيقي تبليغات مي تواند از عوامل زيادي بطور مثبت و حتي بطور منفي تاثير بپذيرد. تنها برخي از اين متغيرها در مطالعات واكنش مصرف كننده به موسيقي بكار گرفته مي شوند، كه ممكن است به عنوان چند يافته ي (نتيجه) متضاد به حساب بيايد.

مفاهيم كاربردي- مقاله راجع به عواملي جهت استفاده موثر از موسيقي تجاري بر گرايش مصرف كننده به سمت موسيقي تبليغات با تمركز ويژه روي استراتژي توليد تبليغات بحث ميكند. تبليغ كنندگان مجبور به تمرين براي احتياط بسيار زياد در استفاده از موسيقي و هميشه از پيش آزمودن سودمندي آن با در نظر گرفتن عوامل مشخص شده در اين مقاله مي شوند. اين مقاله راه هايي براي اينكه مدل بتواند تحقيقات آتي را راهنمايي كند نيز پيشنهاد مي دهد.

اصالت/ارزش- اين مقاله ادبيات متفاوت و گوناگون را يكپارچه مي سازد و متغيرهاي اصلي شامل مدل ما از واكنش مصرف كننده به موسيقي تبليغات را طرح ريزي مي كند. تبليغ كنندگان مي توانند از اين متغيرها به عنوان يك چك ليست براي عواملي جهت تصميم گيري در انتخاب موسيقي تبليغات استفاده كنند.

1-مقدمه

بسياري از تبليغات راديو-تلويزيوني موسيقي (استوارت، 1990) و اكثر مباحث موسيقي را با تبليغات تركيب كرده­اند با اين فرض كه موسيقي موجود در تبليغات ارزش افزوده اي را به دنبال خواهد داشت (استوت، 1990). اين مقاله آن فرضيات را با پيشنهاد يك مدلِ واكنش مصرف كننده به موسيقي در تبليغات راديو-تلويزيوني به چالش مي كشد كه متغيرهاي تاثيرگذار و كليدي (موقعيت شنيدن، محرك موسيقيايي، ويژگي هاي شنونده، و استراتژي توليد تبليغات) را طرح ريزي ميكنند و واكنش هاي موسيقيايي عاطفي و ادراكي مصرف كننده را تعيين مي كند. اين واكنش ها يك متغير جديد را كه ما قبلا معرفي كرديم در بر دارد: "گرايش مصرف كننده به سمت موسيقي تبليغات" (كراتون و لانتوس، 2011). بعد از ارائه مدل، ما پيشنهاداتي را براي تبليغ كنندگان درباره استفاده از موسيقي و براي محققاني كه به دنبال يادگيري بيشتر واكنش مصرف كننده به موسيقي در تبليغات هستند بيان مي كنيم...

تبليغات موسيقي گرايش به سمت تبليغات تطابق پيام موسيقيايي :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 

Abstract

Purpose– The purpose of this paper is to provide a model of consumer response to music in broadcast commercials outlining four variables (listening situation, musical stimulus, listener characteristics, and advertising processing strategy) that affect a consumer's attitude toward the advertising music (Aam)

Design/methodology/approach– The paper takes the form of an integrative review of the relevant literatures from the psychology of music, marketing, and advertising

Findings– Aam can be positively but also negatively influenced by many factors. Only some of these variables are employed in any typical study on consumer response to music, which may account for some conflicting findings

Practical implications– The paper discusses factors for effectively using commercial music to affect Aam, with special focus on advertising processing strategy. Advertisers are urged to exercise extreme caution in using music and to always pretest its use considering factors identified in this paper. The paper suggests ways in which the model can guide future research

Originality/value– The paper integrates diverse literatures and outlines the major variables comprising our model of consumer response to advertising music. Advertisers can use these variables as a checklist for factors to consider in selecting ad music

Keywords: Advertisements Music Attitude toward the ad Music‐message fit
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مقاله ترجمه شده بازاریابی با موضوع: مدل واكنش مصرف كننده به موسيقي تبليغات
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید