چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006924 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
251 Kb
حجم فایل فارسی :
314 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
اثرات وفاداری به فروشگاه بر وفاداری به مرکز خرید
عنوان انگليسي
Effects of store loyalty on shopping mall loyalty
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Retailing and Consumer Services
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 26 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
هدف اصلی این مقاله برطرف نمودن بخشی از شکاف های تحقیقاتی در حیطه علم بازاریابی است که در این راه ارتباط میان وفاداری مشتری به فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به مرکز خرید بررسی می گردد. این مقاله همچنین به بررسی اثرات ارزش ادراک شده فروشگاه توسط مشتری و رابطه میان تعهد به فروشگاه و وفاداری به فروشگاه و وفاداری به مرکز خریدی که فروشگاه در آن قرار دارد می پردازد. مظالعات نشان می دهد وفاداری به فروشگاه بر وفاداری به مرکز خرید تحت شرایطی مشخص تاثیر گذار است و این شرایط با توجه به فاصله مشتری از مرکز خرید تعیین می گردد. به علاوه مطالعات نشان می دهد که فاکتور فاصله بر ارتباط میان ارزش ادراک شده مشتری از فروشگاه و وفاداری به آن تاثیرگذار است اما این فاکتور بر ارتباط میان تعهد و وفاداری مشتری به فروشگاه تاثیرگذار نیست. محتوی این مطالعه اطلاعات خوبی را در مورد ارتباط میان وفاداری به فروشگاه، پیش زمینه آن ، فاصله مشتری از مرکز خرید و وفاداری به مرکز خرید را اختیار دانشجویان ، محققین، خرده فروشان و مدیران مراکز خرید قرار خواهد داد.
1-مقدمه
فروشندگانی که در یک مرکز خرید فعالیت می کنند همیشه در پی آن هستند که کلیه بازدیدکنندگان مرکز خرید را با ارائه اجناس شان جذب و در نهایت مجبور به خرید نمایند. جذب مشتری و وفادار نمودن آن همواره از اولویت های مغازه داران در مراکز خرید و مدیران مراکز خرید بوده است (بابین و آتاوی 2000). وفاداری مشتری به فروشگاه موجب می شود تا توسعه دهندگان مراکز خرید سهمی از بازار را به دست آورند و نسبت به رقبا مزیت رقابتی به دست آورند (رایت و اسپارکس 1999) در نتیجه وفاداری مشتری به مرکز خرید در طول دهه اخیر نسبت به مطالعات بازاریابی خرده فروشی از اهمیت بیشتری برخوردار گشته است...
وفاداری مشتری وفاداری به فروشگاه وفاداری به مرکز خرید مسافت
:کلمات کلیدی
Abstract
The key purpose of this paper is to bridge a research gap in shopping mall literature by investigating the relationship between store loyalty and shopping mall loyalty. The paper also examines the effects of perceived store value and store relationship commitment on store loyalty en-route to loyalty towards the shopping mall hosting the stores. The study shows that store loyalty influences shopping mall loyalty under certain conditions and that such an influence is moderated by the geographic distance between the consumer and the shopping mall. Further, the study found that distance has a moderating effect on the relationship between perceived store value and store loyalty, but not on the association between relationship commitment and store loyalty. The insights provided by this study offer academics, retailers and shopping mall managers a richer understanding of the relationships between store loyalty and its antecedents, customers' distance from the mall, and shopping mall loyalty
Keywords:
Shopping mall loyalty Store loyalty Relationship commitment Customer distance Perceived value
سایر منابع مديريت-مدیریت بازرگانی در زمینه وفاداری مشتریان