چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006915 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
349 Kb
حجم فایل فارسی :
230 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
وضعیت فرصت ها: روشن کردن انتقال بین انواع فرصت ها
عنوان انگليسي
The state of opportunities: clarifying the transitions between opportunity types
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
هدف- هدف این مقاله، توصیف این موضوع است که چگونه کشف و ایجاد فرصت ها از یکی به دیگری انتقال می یابند و در نتیجه روشن کردن رابطه بین انواع فرصت ها است. این کار نظری دیدی را برای مطالعه فرصت ها ارائه می کند و مفاهیم مختلف عملی انواع مختلف فرصت ها را روشن می سازد.
طرح/روش/رویکرد- برای درک بیشتر انواع فرصت ها، مقاله از روش ساخت نظریه دوبین (1978) با تمرکز ویژه بر مفاهیم حالات سیستم استفاده می کند. استفاده از انواع فرصت ها به عنوان حالت های سیستم ارتباط بین کشف و ایجاد فرصت ها را روشن می کند.
یافته ها- این تحقیق استدلال می کند که فرصت ها از خلق فرصت به کشف فرصت گذار می کنند. علاوه بر این، درک حالت فرصت می تواند پیامدهای عملی برای کارآفرینان داشته باشد. به طور خاص، کارآفرینان در حالات کشف، از فرآیندهای مختلفی در مورد منابع انسانی، استراتژی، تامین مالی، برنامه ریزی، رهبری، و مزیت رقابتی بالقوه نسبت به کارآفرینانی که به دنبال حالات ایجاد فرصت هستند استفاده می کنند.
اصالت/ارزش- این مقاله از نظر مشخص ساختن تفاوت های بین انواع فرصت ها برای محققان ارزشمند است. تا به امروز، تقریبا هیچ بررسی درباره چگونگی تغییر انواع فرصت ها از یک نوع به نوع دیگر وجود نداشته است. این پژوهش قصد روشن ساختن بحث در مورد وجود انواع فرصت های مختلف و پیشبرد بحث از لحاظ نظری را دارد. علاوه بر این، این نسخه بینش عملی را به کارآفرینانی که به دنبال انواع مختلف فرصت ها هستند ارائه می کند.
1-مقدمه
فرصت ها وجود دارند. و یا شاید وجود ندارند؟ کشف می شوند، اما گاهی اوقات خلق می شوند. کارآفرینان فرصت ها را پیدا می کنند. نه، آنها را می سازند. نهایتا مهم است یا نه؟ ادبیات موضوع کارآفرینی به شدت فرصت های کارآفرینانه برای بیش از یک دهه مورد بررسی قرار داده است (وانکاتارامان و همکاران، 2012؛ شین و وانکاتارامان، 2000؛ شین، 2012). کار خوب تجربی بینش هایی نسبت به کارآفرینان هنگامی که به دنبال فرصت هستند برای ما فراهم کرده است...
فرصت ها کشف کارآفرینی نظریه سازی ایجاد
:کلمات کلیدی
Abstract
Purpose– The purpose of this paper is to describe how discovery and creation opportunities transition from one to the other and thereby clarify the relationship between opportunity types. This theoretical work will offer insight for studying opportunities and clarify the different practical implications of different opportunity types
Design/methodology/approach– To further the understanding of opportunity types, the paper employs Dubin’s (1978) theory building methodology focussing specifically on the concepts of system states. Approaching opportunity types as system states clarifies the relationship between discovery and creation opportunities
Findings– This research argues that opportunities transition from creation opportunities to discovery opportunities. Furthermore, understanding the opportunity state can clarify the practical implications for entrepreneurs. In particular, entrepreneurs in discovery states employ different processes regarding human resources, strategy, financing, planning, leadership, and potential competitive advantage than entrepreneurs pursuing creation states
Originality/value– This paper offers value to researchers by clarifying the differences between opportunity types. To date, there has been little to no investigation into how opportunity types change from one type to another. This research offers to clarify the debate about the existence of different opportunity types and move the discussion forward theoretically. Additionally, this manuscript offers practical insights for entrepreneurs pursuing different types of opportunities
Keywords:
Opportunities Discovery Entrepreneurship Theory building Creation
سایر منابع مديريت در زمینه کارآفرینی