دانلود مقاله ترجمه شده ارزیابی مغناطیسی آسیب خستگی در محورهای قطار بدون تحریک مصنوعی


چطور این مقاله مهندسی مکانیک را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006862 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی مکانیک در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
520,000 ریال
شناسه محصول :
2006862
سال انتشار:
2006
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
524 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارزیابی مغناطیسی آسیب خستگی در محورهای قطار بدون تحریک مصنوعی

عنوان انگليسي

Magnetic evaluation of fatigue damage in train axles without artificial excitation

نویسنده/ناشر/نام مجله

Insight-Non-Destructive Testing and Condition Monitoring

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

روش حافظه مغناطیسی فلز (MMM)، بر اساس اثر مکانیکی مغناطیسی، یک روش موثر و ساده را برای ارزیابی خستگی محورهای قطار در تست های آزمایشگاهی و همچنین در سیستم های راه آهن در حال کار فراهم می کند. در آزمایشگاه، آزمایش ها برای تحلیل فرآیند خستگی انجام شده، و توزیع میدان مغناطیسی سطحی بر روی محور مدل تحت تعداد چرخه های مختلف (N) مورد بررسی قرار می گیرد. همبستگی خوبی بین سطح خستگی و سیگنال های MMM نشان داده شده است. در منحنی (مغناطیسی) M - (چرخه) N به دست آمده از داده های تجربی، سه مرحله مربوط به فرآیند خستگی می تواند به وضوح تشخیص داده شود. وضعیت مشابهی در بازرسی های عملی محور قطار در حال کار به دست آمد. این روش می تواند برای ارزیابی خستگی مورد مطالعه ی بیشتر قرار گیرد.

1-مقدمه

ارزیابی خستگی و بررسی طول عمر باقی مانده موضوعات چالش برانگیزی با پروفیل بالا در صنعت هستند. نزدیک به 90٪ از شکست اجزاء صنعتی به دلیل خستگی بدون هشدار اتفاق می افتد. در چین، خستگی محورهای قطار، که ممکن است باعث از خط خارج شدن قطار گردد، به دلیل رشد فزاینده ی حمل و نقل ریلی در 10 سال گذشته، بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد...

خستگی در محورهای قطار :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The metal magnetic memory (MMM) method, based on the magnetomechanical effect, provides an effective and simple approach for fatigue evaluation of train axles in laboratory tests as well as in service on railway systems. In lab tests carried out to analyse the fatigue process, the distribution of the surface magnetic field on axle model specimens under different cycle numbers (N) was investigated. Good correlation between resulting fatigue level and MMM signals has been demonstrated. In the M (magnetic)- N (cycle) curve derived from the experimental data, three stages corresponding to the fatigue process can be clearly distinguished. A similar situation was found in the practical inspections of train axles in service. This technique could be further studied for fatigue evaluation

Keywords: fatigue damage in train axles
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی مکانیک > مقاله های مهندسی مکانیک و ترجمه فارسی آنها > ارزیابی مغناطیسی آسیب خستگی در محورهای قطار بدون تحریک مصنوعی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید