چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006811 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
843 Kb
حجم فایل فارسی :
415 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
پیاده سازی اترنت شبکهی قطار تحمل پذیر خطا برای سرگرمی و ترافیک کنترل ترکیبی
عنوان انگليسي
Ethernet Implementation of Fault Tolerant Train Network for Entertainment and Mixed Control Traffic
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Transportation Technologies
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 9 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله به بررسی روند یکپارچه سازی سیستم کنترل و سرگرمی در واگنهای قطار میپردازد. هر دوی بار کنترل و سرگمری در بالای اترنت گیگابایت پیاده سازی شده اند و به هرکدام از آنها یک سرور/کنترلر اختصاصی داده شده است. بار کنترل دارای دورههای نمونه گیری ترکیبی است. اثبات شده است که این سیستم میتواند خطای یکی از کنترلرها در یک واگن را تحمل کند. در سناریوی دو واگنی، تحمل خطا در سطح کنترلر مورد مطالعه قرار گرفته است و نتایج شبیه سازی نشان میدهند که سیستم میتواند خطای سه کنترلر را تحمل کند. سیستم میتواند تأخیر انتها به انتهای بسته را تنظیم کند به گونهای که در سناریوی شبیه سازی شدهی OPNET هیچ بستهای از دست نمیرود. حداکثر بار مجاز سرگرمی برای سناریوهای تحمل خطا تعیین شده است.
1-مقدمه
سیستمهای کنترل شبکه بندی شده (NCS) حوزهای هستند که به سرعت با برنامههای کاربردی متفاوتی از اتوماسیون صنعتی تا سیستمهای حمل و نقل هوشمند در حال گسترش و توسعه میباشند [1-6]. منشأ NCS را میتوان به CAN, PROFIBUS و PROFINET نسبت داد؛ با این حال اترنت در چند دههی گذشته به سرعت گسترش یافته است و پروتکلهای غیرقطعی را برای جهان NCS معرفی کرده است [7-9]. اترنت یک پروتکل غیرقطعی نیست و منابع متفاوتی از تصادفی بودن دارد زیرا از دسترسی چندگانهی حس حامل با تشخیص برخورد استفاده میشود (CSMA/CD)[10]. چنین ماهیت احتمالاتی در پیادهسازیهای بلادرنگ NCS نامطلوب است تا زمانیکه تغییرات خاصی ایجاد شوند و برنامههای بلادرنگ اعمال شوند. فرمت بستهها باید به گونهای اصلاح شوند که به بعضی از بستهها نسبت به سایرین، اولویت دهند...
اترنت سیستمهای کنترل شبکه بندی شده تحمل خطا راه آهن سیستمهای حمل و نقل هوشمند WiFi
:کلمات کلیدی
Abstract
This paper studies the integration of the control system and entertainment on board of train wagons. Both the control and entertainment loads are implemented on top of Gigabit Ethernet, each with a dedicated controller/server. The control load has mixed sampling periods. It is proven that this system can tolerate the failure of one controller in one wagon. In a two wagon scenario, fault tolerance at the controller level is studied, and simulation results show that the system can tolerate the failure of 3 controllers. The system is successful in meeting the packet end-to-end delay with zero packet loss in all OPNET simulated scenarios. The maximum permissible entertainment load is determined for the fault tolerant scenarios
Keywords:
Ethernet Networked Control Systems Fault-tolerance Railways Intelligent Transportation Syste
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT-فناوری اطلاعات در زمینه حمل و نقل هوشمند