دانلود مقاله ترجمه شده شبیه سازی عددی تیر های بتنی مسلح تحت بارگذاری ضربه ای متوالی


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006775 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
855,000 ریال
شناسه محصول :
2006775
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
2 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

شبیه سازی عددی تیر های بتنی مسلح تحت بارگذاری ضربه ای متوالی

عنوان انگليسي

Numerical Simulation of Reinforced Concrete Beams under Consecutive Impact Loading

نویسنده/ناشر/نام مجله

ACI STRUCTURAL JOURNAL

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

به منظور بررسی روند طراحی مقاومت ضربه ای عملکردی برای اعضای بتنی مسلح (RC)، بایستی روش های صحت سنجی را برای حالات حدی شامل خدمت پذیری و حالات حدی نهایی ارائه کرد. بایستی این حالات حدی برای بارگذاری های ضربه ای واحد و متوالی مورد بررسی قرار گیرد. بهترین راه جهت انجام این موضوع، مرتبط کردن مطالعات آزمایشگاهی با شبیه سازی های عددی می باشد. با توجه به این موضوع، یک روش تحلیل المان محدود (FE) الاستو پلاستیک سه بعدی با استفاده از مدل های ساختاری ساده پیشنهاد شده است. این تحقیق با هدف ارزیابی عددی خرابی و ظرفیت باربری پسماند تیر های RC تحت بارگذاری ضربه ای متوالی انجام می شود. کارایی این روش با مقایسه با نتایج آزمایشگاهی تایید شده است. با توجه به این تحقیق، می توان مشاهده کرد که حداکثر خیز، خیز باقی مانده و خصوصیات ارتعاشی پس از اعمال ضربه به طور دقیق قابل برآورد می باشد. این موارد می توانند به عنوان مناسب ترین شاخص ها جهت ارزیابی خرابی و ظرفیت باربری باقی مانده تیر ها شناخته می شوند.

1-مقدمه

در نواحی برفی و کوهستانی ژاپن و کشور های حوزه آلپ، گالری های زیادی در بزرگراه ها جهت محافظت از شبکه های حمل و نقل و جان انسان ها نسبت به سقوط سنگ ها و بهمن ها ساخته شده اند. بیشتر این سازه ها با اضافه بار استاتیکی نیرو های ضربه ای حداکثر یا نیرو های اینرسی با ضریب ضربه تحت مفهوم طراحی تنش مجاز طراحی شده اند. می توان سازه ها را در بخش ایمن طراحی کرد، اما سطح حاشیه ایمنی نسبت به حالت حدی نهایی (حالت نهایی) قابل ارزیابی نمی باشد. جهت طراحی منطقی این سازه ها، بایستی روش های صحت سنجی را برای حالات حدی و اساسا حالات حدی نهایی و خدمت پذیری ارائه کرد. بایستی از روند طراحی عملکردی با استفاده از این روش های صحت سنجی استفاده کرد...

بتن مسلح الاستو پلاستیک تحلیل المان محدود ظرفیت باربری خرابی انباشته شده تیر خیز بارگذاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

To establish a performance-based impact-resistant design procedure for reinforced concrete (RC) members, it is essential to establish verification methods for limit states—mainly, serviceability and ultimate limit states. These limit states should be evaluated for single and consecutive impact loadings. The best way to accomplish this is to correlate experimental studies with numerical simulations. From this point of view, a three-dimensional (3-D) elasto-plastic finite element (FE) analysis method using simple constitutive models is proposed herein. This study aims at numerically evaluating the accumulated damage and residual load-carrying capacity of RC beams under consecutive impact loading. The applicability of this method is confirmed by a comparison with the experimental results. From this study, it can be seen that the maximum deflection, the residual deflection, and the vibration characteristics after impacting can be accurately predicted. These may be the most appropriate indicators for the evaluation of the damage and residual loadcarrying capacity of the beams

Keywords: accumulated damage beam deflection elasto-plastic finite element analysis
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید