دانلود مقاله ترجمه شده تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006755 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2006755
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
768 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت

عنوان انگليسي

Analysis of effect of overloaded vehicles on fatigue life of flexible pavements based on weigh in motion (WIM) data

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Pavement Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 28 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

خودروهای دارای اضافه بار اثر قابل ملاحظه ای بر تنش و سن فرسودگی روسازی دارند. همانگونه که مطالعات مختلف نشان می دهد، زمانیکه کنترل ترافیک ضعیف باشد، این پدیده تشدید می شود. این مقاله نتایج پژوهشی شامل تحلیل داده های توزین حین حرکت حاصل از هشت ایستگاه و تحلیل فرسودگی روسازی آسفالت در اثر ترافیک ترکیبی را ارائه می دهد. توزیع بار محوری خودروها از جمله اثرات محورهای چندگانه نیز ارائه شده ­است. بارهای محوری ترکیبی به تعداد معادل بارهای محوری 100 کیلو نیوتون استاندارد تبدیل شدند. ضریب هم ارزی با مدل رگرسیون بار وابسته به توزیع بار محوری و درصد خودروهای دارای اضافه بار را نیز ارائه نموده ایم. تحلیل اثر خودروهای دارای اضافه بار بر کاهش سن فرسودگی ساختار روسازی ارائه شده است. این تحلیل نشان داد که افزایش درصد خودروهای دارای اضافه بار از صفر به 20% می تواند سن فرسودگی روسازی آسفالت را تا 50% کاهش دهد.

1-مقدمه

در لهستان، پس از تحول اقتصادی در سال های آغازین 1990، حمل و نقل جاده ای به سرعت رشد کرد. توزیع رده خودرویی بطور قابل ملاحظه ای تغییر کرده و کامیون های تریلر رایج تر شدند. پس از پیوستن لهستان به اتحادیه اروپا در سال 2005 بیشینه وزن مجاز افزایش یافت و در نتیجه، بارهای محوری خودرو نیز افزایش یافتند. افزون بر این، برخی بخش های خودروها از بیشینه بار مجاز فراتر رفتند. به علت رشد اخیر ترابری جاده ای، خودروهای دارای اضافه بار به معضلی جدی در لهستان بدل شدند...

خودروهای دارای اضافه بار خودروهای دارای اضافه وزن توزیع بار محوری سن فرسودگی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Overloaded vehicles have a significant impact on pavement fatigue life and distress. As the studies show, the phenomena intensify when the control of traffic is poor. The paper presents the results of the research including analysis of weigh in motion data from eight stations and analysis of asphalt pavement fatigue caused by mixed traffic. Distributions of vehicles axles load including the multiple axles effects are presented. Mixed axle loads were transformed into equivalent number of standard 100 kN axle loads. The regression model of load equivalency factor depending on the axle load distribution and the percentage of overloaded vehicles is presented. The analysis of the effect of overloaded vehicles on decrease of fatigue life of a pavement structure is presented. The analysis has shown that the increase of percentage of overloaded vehicles from 0% to 20% can reduce the fatigue life of asphalt pavement upto 50%

Keywords: overloaded vehicles overweight vehicles axle loads distribution fatigue life
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی عمران و نقشه برداری > مقاله های مهندسی عمران و نقشه برداری و ترجمه فارسی آنها > تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید