دانلود مقاله ترجمه شده بررسی تجربی جزئیات اتصال برای پانل های عرشه پیش ساخته بر روی شاهتیرهای بتنی در ساخت عرشه کامپوزیت


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006743 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
820,000 ریال
شناسه محصول :
2006743
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
3 Mb
حجم فایل فارسی :
2 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بررسی تجربی جزئیات اتصال برای پانل های عرشه پیش ساخته بر روی شاهتیرهای بتنی در ساخت عرشه کامپوزیت

عنوان انگليسي

Experimental investigation of connection details for precast deck panels on concrete girders in composite deck construction

نویسنده/ناشر/نام مجله

Engineering Structures

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

پانل های عرشه پل بتنی تمام عمق پیش ساخته، به شاهتیرهای سایت توسط رابط های برشی، برای ایجاد یک فعالیت مرکب و برای جلوگیری از حرکت نسبی بین تیر و عرشه پیش ساخته در طول تمام سطوح بارگذاری متصل می شوند. این تحقیق تجربی به بررسی جزئیات اتصال مختلف می پردازد که می تواند یک مکانیزم انتقال بار بین شاهتیرهای بتنی و پانل های پیش ساخته عرشه برای اطمینان از فعالیت کامپوزیت کامل فراهم نماید. سه جزئیات اتصال مورد بررسی قرار گرفت: استادهای محصور نشده، استادهای محدود و میخچه های میلگرد. شش نمونه ریخته شدند و در آزمایش های فشاری و کششی مستقیم آزمایش شدند. استادهای محصورشده بالاترین ظرفیت برشی را در سطوح تغییرمکان پایین و همچنین بالاترین ظرفیت کششی نشان دادند. با این حال، سه پیکربندی ظرفیت های بالاتری نشان دادند نسبت به آنچه برطبق کد طراحی پل بزرگراه کانادا، انتظار می رفت.

1-مقدمه

پانل های عرشه پل بتنی پیش ساخته تمام عمق، یک جایگزین برای بتن ریزی درجای عرشه های بتنی هستند که می توانند دفعات بسته شدن پل را در طول تعویض های عرشه و ساخت و ساز پل کاهش دهند. پانل ها در یک کارخانه بتن پیش ساخته تحت شرایط کنترل شده عمل آوری و ریخته گری، ساخته می شوند قبل از این که آنها به سایت پل منتقل شوند. در سایت، پانل ها بر روی شاهتیرها در محل قرار می گیرند و در ارتفاع صحیح با بولت های تسطیح، تنظیم می شوند. پانل ها توسط رابط های برشی به شاهتیرها برای ایجاد یک فعالیت کامپوزیت و برای جلوگیری از حرکت نسبی بین تیر و عرشه پیش ساخته در طول تمام سطوح بارگذاری متصل می شوند. رابط های برشی، از شاهتیر بسط می یابند و به پاکت های برشی تشکیل شده در پانل ها ادامه می یابند... 

پانل های عرشه شاهتیرهای بتنی عرشه کامپوزیت رابط های برشی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Full-depth precast concrete bridge deck panels are connected to the girders on site by shear connectors to create a composite action and to prevent relative movement between the beam and the precast deck during all loading levels. This research study experimentally investigates different connection details that can provide a load transfer mechanism between concrete girders and precast deck panels to ensure full composite action. Three connection details were investigated: unconfined studs, confined studs and rebar dowels. Six specimens were cast and tested in direct pull-out or push-off tests. The confined studs showed the highest shear capacity at low displacement levels as well as the highest pull-out capacity. However, the three configurations showed higher capacities than expected according to the Canadian highway bridge design code


Keywords: Connection Precast Deck Studs Rebar dowels Pull-out Push-off Shear Tension
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی عمران و نقشه برداری > مقاله های مهندسی عمران و نقشه برداری و ترجمه فارسی آنها > بررسی تجربی جزئیات اتصال برای پانل های عرشه پیش ساخته بر روی شاهتیرهای بتنی در ساخت عرشه کامپوزیت
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید