چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006683 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
317 Kb
حجم فایل فارسی :
585 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
کاهش ریپل گشتاور یک موتور سوئیچ رلوکتانسی از طریق بهینه سازی چندهدفه
عنوان انگليسي
Mitigation of the Torque Ripple of a Switched Reluctance Motor Through a Multiobjective Optimization
نویسنده/ناشر/نام مجله
IEEE Transactions on Magnetics
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
هدف از این کار، انجام یک بهینه سازی چندهدفه روی یک موتور سوئیچ رلوکتانسی 4:2 است به طوری که هر دو هدف کاهش حداکثری ریپل گشتاور و کاهش افت گشتاور راه اندازی و متوسط را برآورده سازد. برای انجام این کار استراتژی تکامل آرشیوی پارتو به همراه روش کریجینگ که به عنوان تابع جایگزین عمل میکند، استفاده شده است. این روش برای بهینه سازی برخی پارامترهای هندسی روتور با کمک شبیه سازیهای المان محدود و در جهت ارزیابی نقاط تقریب مدل کریجینگ اعمال شده است. نتایج عددی با مقادیر به دست آمده از آزمایش مقایسه شدند.
1-مقدمه
به دلیل مشخصات هندسی ذاتی، موتورهای سوئیچ رلوکتانسی (SRMها) ریپل گشتاور بیشتری در مقایسه با موتورهای گردان تجاری تولید میکنند. چنین ریپل گشتاوری به دلیل تولید لرزش و نویز صوتی بسیار مشکل آفرین است. متاسفانه، در بسیاری از موارد، کاهش ریپل گشتاور منجر به افت سایر ویژگیهای مهم مانند گشتاورهای راه اندازی و متوسط میشود. برای مقابله با این تضادها، به نظر میرسد روشهای بهینه سازی چندهدفه روش مناسبی باشد...
ریپل گشتاور سوئیچ رلوکتانسی بهینه سازی چندهدفه
:کلمات کلیدی
سایر منابع مهندسی برق-مهندسی برق قدرت در زمینه ریپل گشتاور