دانلود مقاله ترجمه شده اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006658 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2006658
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
481 Kb
حجم فایل فارسی :
360 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد

عنوان انگليسي

Trusting Cloud Service Providers: Trust Phases and a Taxonomy of Trust Factors

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE Cloud Computing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 33 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

هدف از این مقاله کمک به انتخاب ارائه کنندۀ سرویس ابری مورد اعتماد، بوسیلۀ طبقه بندی فاکتورهای اعتماد و مشخص کردن کابردهای این طبقه بندی در سناریوهای عملی است. همچنین، در این مقاله، توصیف خلاصه​ای از چهارچوب برنامۀ ساخته شده بر اساس این طبقه بندی، نیز، ارائه شده است.

1-مقدمه

رایانش ابری، مدلی از فناوری اطلاعات است که شامل همۀ اجزاء رایانش و منابع لازم برای ایجاد و ارائۀ سرویسهای ابری، می باشد. در سالهای اخیر، این روش دارای رشد بسیار سریعی بوده است، می توان این سرعت را به عوامل متعددی نسبت داد. به عنوان مهمترین عامل، الگوی ابری، باعث تسهیل در فرایند تغذیه و بهره​مندی از منابع رایانش شده و هزینه​ها را کاهش می دهد. در بسیاری از کشورها با زیرساخت مناسب اینترنت، سرویسهای مبتنی بر رایانش ابری، به درستی، شروع به مسلط شدن بر حوضه​های معینی از کاربردها شده​اند. این مسئله در بازار کسب وکار بیشتر قابل مشاهده است. علاوه بر فروشندگان بزرگ سرویسهای سنتی فناوری اطلاعات (مانند مایکروسافت آفیس 365، سرویس پستی گوگل) بسیاری از ارائه کنندگان، شروع به ارائۀ سرویسهای ویژه و اختصاصی نموده​اند.انتخاب یکی از این سرویس ها، توسط کاربران، نیاز به ارزیابی مناسب قبل از انتخاب دارد.

رایانش ابری با چالشهای متعددی روبروست. این چالشها شامل، امنیت، حفظ حریم خصوصی، و اعتماد، می باشد. درمیان این چالشها ایجاد اعتماد بین اعضای سیستم ابری، مهمترین موضوعی است که می تواند باعث ایجاد مانع بر سر راه گسترش استفاده از سرویسهای ابری شود. اساساً، داده​های مشتری در محل استقرار ارائه کنندۀ سرویس ابری (CSP)، ذخیره می شود، جاییکه مشتری کمترین کنترل را بر نحوۀ ادارۀ آن، دارد.

اعتماد از موضوعاتی است که بطور گسترده​ای در مقالات مربوط به حوضه​های عمومی رایانش، به آن پرداخته شده است. هرچند که در مورد رایانش ابری این موضوع، هنوز یک موضوع جدید محسوب می شود. ابداع رویکردهای جدیدی که  بتواند به ارزیابی قابلیت اعتماد CSPs، کمک کند، مستلزم تلاشهای اساسی در این حوضه است...

سرویس های ابری محاسبات ابری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This article aims at helping with the selection of a trustworthy cloud  service provider by presenting a taxonomy of trust factors and outlining its  application in practical scenarios. A brief description of a framework built on this taxonomy is also given

Keywords: Cloud computing Context Security Taxonomy Privacy Standards Context-aware services
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید