دانلود مقاله ترجمه شده کیفیت خدمات اینترنتی: بررسی فرا-تحلیلی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006632 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2006632
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کیفیت خدمات اینترنتی: بررسی فرا-تحلیلی

عنوان انگليسي

E-Service Quality: A Meta-Analytic Review

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Retailing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 22 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 39 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده
گسترش اینترنت به عنوان یک کانال خرید و توزیع، مستلزم درک کیفیت خدمات اینترنتی است. ما با استفاده از نظریه­ی زنجیره ابزار- هدف، یک چارچوب مفهومی برای درک مدل­های مختلف و چند معیار مرتبط ایجاد می­کنیم. این معیارها برای بررسی این ساختار ارائه شده­اند. ما این معیارها را با استفاده از روش­های فرا-تحلیلی به صورت تجربی آزمایش می­کنیم و تاثیر کیفیت خدمات اینترنتی بر پیامدهای اصلی (رضایت مشتری، تمایل برای خرید مجدد و زبان رایج) را به صورت خلاصه بیان کرده، و تاثیر سه عامل زمینه­ای (فرهنگ کشور، محیط نظارتی و زمینه­ی صنعتی) را نیز مدیریت می­کنیم. نتایج نشان می­دهند که کیفیت خدمات اینترنتی به چهار عامل وابسته است (طراحی وب سایت، کامل بودن، خدمات مشتری و امنیت/حریم خصوصی) هرچند ارتباط آنها با کیفیت کلی خدمات اینترنتی با عوامل مخصوص به کشور (اجتناب از عدم قطعیت، نیرومندی، فاصله قدرت و فردگرایی)، عوامل مختص محیط نظارتی (پنهان­کاری مالی، حاکمیت قانون) و عوامل مختص صنعت (خدمات/کالاها، خرده فروشی/بانکداری) و همچنین عوامل طراحی تحقیق، مدیریت می­شود.

1-مقدمه

کانال­های اینترنتی به عنوان ابزاری برای خرید و مصرف، به سرعت در حال جانشینی کانال­های سنتی هستند و نرخ رشد سالانه آنها در ایالات متحده، در دهه گذشته بیش از 18 درصد بوده است (McKinsey و Company، 2013). آمازون و وال-مارت را در نظر بگیرید که دو مورد از موفق­ترین خرده­فروشان هستند. وال-مارت سرمایه گذاری روی تجارت اینترنتی را در سال 2000 شروع کرد و در سال 2014 فروش آنلاین آن به 10 میلیارد (بیش از 500 میلیارد درآمد کلی) رسید که "نشان دهنده رشد سریع تجارت الکترونیک است" (مجله وال استریت 2014). آمازون در سال 1997 به صورت عمومی و با قیمت 1.73 دلار برای هر سهم راه اندازی شد. امروز ارزش آمازون بیش از 150 میلیارد است و بیشتر خرده ­فروشان را پشت سر گذاشته است...

کیفیت خدمات اینترنتی کانال های فروش فرا-تحلیل سنجش طراحی تحقیق عوامل :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 
 Abstract

The dominance of the internet as a shopping and distribution channel also necessitates an understanding of e-service quality. Using means-ends-chain theory, we develop a conceptual framework to understand the different models and the associated multiple measures that have been developed to examine this construct. We test the measures empirically using meta-analytic techniques. We also summarize the impact of e-service quality on key outcomes—customer satisfaction, repurchase intentions, and word-of-mouth, as well as the moderating impact of three contextual factors: country culture, regulatory environment, and industry context. Results indicate that e-service quality has four underlying dimensions (website design, fulfilment, customer service, and security/privacy) though their relevance for overall e-service quality is moderated by country-specific (uncertainty avoidance, masculinity, power distance, individualism), regulatory environment-specific (financial secrecy, rule of law), and industry-specific (services/goods, retailing/banking) factors as well as research-design factors

Keywords: E-service quality Marketing channels Meta-analysis Measurement design Contingency factors
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید