چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006632 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
کیفیت خدمات اینترنتی: بررسی فرا-تحلیلی
عنوان انگليسي
E-Service Quality: A Meta-Analytic Review
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 22 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 39 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
گسترش اینترنت به عنوان یک کانال خرید و توزیع، مستلزم درک کیفیت خدمات اینترنتی است. ما با استفاده از نظریهی زنجیره ابزار- هدف، یک چارچوب مفهومی برای درک مدلهای مختلف و چند معیار مرتبط ایجاد میکنیم. این معیارها برای بررسی این ساختار ارائه شدهاند. ما این معیارها را با استفاده از روشهای فرا-تحلیلی به صورت تجربی آزمایش میکنیم و تاثیر کیفیت خدمات اینترنتی بر پیامدهای اصلی (رضایت مشتری، تمایل برای خرید مجدد و زبان رایج) را به صورت خلاصه بیان کرده، و تاثیر سه عامل زمینهای (فرهنگ کشور، محیط نظارتی و زمینهی صنعتی) را نیز مدیریت میکنیم. نتایج نشان میدهند که کیفیت خدمات اینترنتی به چهار عامل وابسته است (طراحی وب سایت، کامل بودن، خدمات مشتری و امنیت/حریم خصوصی) هرچند ارتباط آنها با کیفیت کلی خدمات اینترنتی با عوامل مخصوص به کشور (اجتناب از عدم قطعیت، نیرومندی، فاصله قدرت و فردگرایی)، عوامل مختص محیط نظارتی (پنهانکاری مالی، حاکمیت قانون) و عوامل مختص صنعت (خدمات/کالاها، خرده فروشی/بانکداری) و همچنین عوامل طراحی تحقیق، مدیریت میشود.
1-مقدمه
کانالهای اینترنتی به عنوان ابزاری برای خرید و مصرف، به سرعت در حال جانشینی کانالهای سنتی هستند و نرخ رشد سالانه آنها در ایالات متحده، در دهه گذشته بیش از 18 درصد بوده است (McKinsey و Company، 2013). آمازون و وال-مارت را در نظر بگیرید که دو مورد از موفقترین خردهفروشان هستند. وال-مارت سرمایه گذاری روی تجارت اینترنتی را در سال 2000 شروع کرد و در سال 2014 فروش آنلاین آن به 10 میلیارد (بیش از 500 میلیارد درآمد کلی) رسید که "نشان دهنده رشد سریع تجارت الکترونیک است" (مجله وال استریت 2014). آمازون در سال 1997 به صورت عمومی و با قیمت 1.73 دلار برای هر سهم راه اندازی شد. امروز ارزش آمازون بیش از 150 میلیارد است و بیشتر خرده فروشان را پشت سر گذاشته است...
کیفیت خدمات اینترنتی کانال های فروش فرا-تحلیل سنجش طراحی تحقیق عوامل
:کلمات کلیدی
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT-فناوری اطلاعات در زمینه اینترنت