چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006165 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
936 Kb
حجم فایل فارسی :
807 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
شارژ بهینه خودروهای برقی برای ایجاد یک زیرساخت پارکینگ خودرو
عنوان انگليسي
Optimal Charging of Plug-in Electric Vehicles for a Car Park Infrastructure
نویسنده/ناشر/نام مجله
Industry Applications Society Annual Meeting
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله یک پارکینگ محل کار هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی پلاگین هیبریدی (PHEVs) پیشنهاد می کند. سیستم شامل یک کنترلر شارژ توان هوشمند توسعه یافته، یک پنل فتوولتائیک (PV) 75کیلو واتی، یک باس توزیع DC و شبکه AC است. مدل های تصادفی توان تقاضا شده توسط PHEVها در پارکینگ و توان خروجی PV ارائه شده است. به منظور محدود ساختن تاثیر شارژ PHEV در شبکه AC، یک کنترلر پخش توان منطق فازی طراحی شده است. بر اساس توان مورد نیازش، PHEVها، در پنج اولویت شارژ با نرخ های مختلف با توجه به کنترلر توسعه یافته، طبقه بندی شدند. نرخ شارژ، به توان خروجی پیش بینی شده PV، توان تقاضا شده توسط PHEVها و قیمت انرژی شبکه بستگی دارد. سیستم توسعه یافته به طور چشمگیری می تواند اثرات PHEVها در شبکه برق را محدود کند و هزینه شارژ را کاهش دهد. ساختار سیستم و الگوریتم شارژ هوشمند توسعه یافته PHEVها توصیف می شود. علاوه بر این، یک مقایسه بین اثرات فرآیند شارژ PHEVها در شبکه با/بدون روش شارژ هوشمند توسعه یافته، ارائه شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
1-مقدمه
خودروهای هیبریدی الکتریکی (PHEVs) به چند دلیل محبوب شده اند: راحت هستند، از لحاظ بصری جذاب، کم سروصدا هستند، و آلودگی کمتری در محیط ایجاد می کنند. PHEVها این پتانسیل را دارند که مصرف انرژی های فسیلی، انتشار گازهای گلخانه را کاهش دهند و نفوذ منابع انرژی پایدار مانند انرژی خورشیدی انرژی های بادی را در زندگی روزمره ما افزایش دهند...
سطوح اولویت شارژ منطق فازی سیستم توزیع DC ترکیبی خودروهای هیبریدی الکتریکی پلاگین انرژی خورشیدی
:کلمات کلیدی
Abstract
This paper proposes an intelligent workplace parking garage for plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs). The system involves the developed smart power charging controller, a 75kW photovoltaic (PV) panel, a DC distribution bus and the AC utility grid. Stochastic models of the power demanded by PHEVs in the parking garage and output power of PV are presented. In order to limit the impact of PHEVs' charging on the utility AC grid, a fuzzy logic power flow controller is designed. Based on their power requirements, PHEVs were classified into five charging priorities with different rates according to the developed controller. The charging rates depend on the predicted PV output power, the power demand by the PHEVs and the price of energy from the utility grid. The developed system can dramatically limit the impacts of PHEVs on the utility grid and reduce the charging cost. The system structure and the developed PHEVs smart charging algorithm are described. Moreover, a comparison between the impacts of the charging process of the PHEVs on the grid with/without the developed smart charging technique is presented and analyzed
Keywords:
Charging priority levels fuzzy logic hybrid DC distribution system plug-in hybrid electric
سایر منابع مهندسی برق-مهندسی برق قدرت در زمینه شارژ خودروی الکتریکی