چکیده
محصولات داخلی که با شیوه های مرسوم و با طعم دهنده های سنتی درست می شوند، روز به روز بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند. به دلیل مزایای اغذیه ای-روانی و نیز خاص بودن آنها، این محصولات می توانند مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای را برای بازار محصولات غذایی کشور فراهم آورند. هدف این مطالعه، بررسی این امر است که چگونه تولیدکنندگان محصول غذایی داخلی، در سیاست تجاری یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان، جای گرفته و ترویج می شوند.
1-مقدمه
در مجارستان، اهمیت غذای داخلی در سال های اخیر محرز شده است. در پی رسوایی های کیفیت بد محصولات غذایی وارداتی، حتی دولت مجارستان دریافته است که باید یک قانون جدید برای تعریف غذای داخلی ایجاد شود. این امر به تصویب " قانون Hungaricum " که غذای سنتی معمول مجارستانی را توصیف می کند و نیز " قانون محصول داخلی " که مشخص می کند مقادیر مختلف یک محصول تا چه حدی می توانند داخلی (غذای مجارستانی، غذای تولید شده در مجارستان و غیره) نامیده شوند، منتج گردید...