دانلود مقاله ترجمه شده اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006131 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2006131
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
551 Kb
حجم فایل فارسی :
197 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان

عنوان انگليسي

The economic and marketing importance of local food products in the business policy of a Hungarian food retail chain

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 8 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

محصولات داخلی که با شیوه های مرسوم و با طعم دهنده های سنتی درست می شوند، روز به روز بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند. به دلیل مزایای اغذیه ای-روانی و نیز خاص بودن آنها، این محصولات می توانند مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای را برای بازار محصولات غذایی کشور فراهم آورند. هدف این مطالعه، بررسی این امر است که چگونه تولیدکنندگان محصول غذایی داخلی، در سیاست تجاری یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان، جای گرفته و ترویج می شوند.

1-مقدمه

در مجارستان، اهمیت غذای داخلی در سال های اخیر محرز شده است. در پی رسوایی های کیفیت بد محصولات غذایی وارداتی، حتی دولت مجارستان دریافته است که باید یک قانون جدید برای تعریف غذای داخلی ایجاد شود. این امر به تصویب " قانون Hungaricum " که غذای سنتی معمول مجارستانی را توصیف می کند و نیز " قانون محصول داخلی " که مشخص می کند مقادیر مختلف یک محصول تا چه حدی می توانند داخلی (غذای مجارستانی، غذای تولید شده در مجارستان و غیره) نامیده شوند، منتج گردید...

محصولات غذایی داخلی تبلیغ فروش بازاریابی تجارت :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Local products, made by conventional procedures and with traditional flavouring, are increasingly preferred by consumers. Due to their nutritional-physiological advantages and peculiarity these products could achieve significant competition advantage for the national food trade. The aim of our study is to explore how local food product manufacturers are embraced and promoted in the trading policy of one of the largest Hungarian food retailer chains

Keywords: Local Food Products Sales Promotion Marketing Trade
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید