چکیده
تحقیقات رو به رشدی در تمام زمینه های اخلاق و مسئولیت اجتماعی شرکت ها وجود دارند که بر فعالیت های شرکت و سیستم های ارزشی که زمینه فعالیت های کسب و کاری آنها هستند حاکمند. در این مقاله، مفاهیم اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت ها را با این چشم انداز بررسی کردیم که CSR باید به صورت معناداری در چارچوب یک الگوی کلی از اخلاق کسب و کار دیده شود. ما CSR را از طریق چارچوب نظریه سهام دار شرکت مطالعه کردیم و فرض می کنیم که CSRی که امروز اجرا می شود زیر مجموعه ای از اخلاق کسب و کار با دیگر ابعاد یک چارچوب اخلاق کلی است که هنوز کشف نشده است.
1-مقدمه
اخلاق کسب و کار زمینه های اصول اخلاقی و تصمیم گیری، مسائل مربوط به حاکمیت و ضوابط رفتار برای یک کسب و کار را پوشش می دهد. بورونگن و کیس (2011) استدلال می کنند که "ممکن است دریابیم که اخلاق در کسب و کار شامل یک جابجایی اساسی مرتبط با تجارب فوق العاده باشد که زمانی که همه چیز خارج از محل است رخ می دهد...