چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006124 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
355 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مدیریت هزینه زنجیره عرضه و قیمت گذاری ارزش محور
عنوان انگليسي
Supply chain cost management and value-based pricing
نویسنده/ناشر/نام مجله
Industrial Marketing Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
روند ضد تورمی ادامه دار در بازارهای بسیاری در سراسر جهان در حال ایجاد فشار بیشتر برای کاهش هزینه به منظور حفظ حاشیه های سود است. مشتریان و مصرف کنندگان به طور فزاینده ای ارزش محور شده اند و در نتیجه وفاداری آنها به نام تجاری و یا تامین کننده کمتر شده است. در این جهان چالشی، یک شناخت در حال رشد وجود دارد که استراتژی های قیمت گذاری خلاق همراه با مدیریت موثر زنجیره تامین فرصت هایی را برای کاهش قابل توجه هزینه و افزایش سود ارائه خواهند داد. این مقاله شواهدی را برای حمایت از این دیدگاه ارائه می کند و روشی را برای هم راستایی زنجیره تامین پیشنهاد می دهد که می تواند امکان شناسایی فرصت های کاهش هزینه و کسب سود بالاتر از طریق استراتژی های مشترک را فراهم آورد.
1-مقدمه
سال های آغازین هزاره جدید شاهد ظهور فشارهای ضد تورمی جدیدی بوده است. در حالی که گرایش به سوی کاهش قیمت ممکن است جهانی نباشد، هیچ شکی وجود ندارد که بسیاری از بازارها، امروز نسبت به یک دهه پیش رقابت قیمتی بیشتری دارند. قیمت ها در خیابان های بالا شهر و مراکز خرید همچنان در بسیاری از کشورهای غربی به کاهش ادامه می دهند، و بالادست فروشگاه های خرده فروشی، قیمت اجزاء، مواد اولیه و محصولات صنعتی همین الگوی کاهشی را دنبال می کنند. در حالی که برخی از این کاهش قیمت ها را می توان به عنوان نتیجه کاهش هزینه عادی از طریق اثرات یادگیری و تجربه توضیح داد (گروه مشاوره بوستون، 1972)، سرعت کاهش قیمت بسیاری از کالاهای مصرفی علل دیگری دارد...
زنجیره تامین مدیریت هزینه قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
:کلمات کلیدی
Abstract
Continued deflationary trends in many markets around the world are creating greater pressure for cost reduction in order that margins can be maintained. Customers and consumers are increasingly value driven and consequently less brand or supplier loyal. In this challenging world, there is a growing recognition that creative pricing strategies combined with effective supply chain management provide opportunities for significant cost reduction and increased profits. This paper presents evidence to support this viewpoint and suggests an approach to supply chain alignment that can enable cost reduction opportunities to be identified and higher profits to be achieved through collaborative strategies
Keywords:
Supply chain Cost management Value-based pricing
سایر منابع مديريت در زمینه زنجیره تامین