چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006116 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
106 Kb
حجم فایل فارسی :
58 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
نویسنده/ناشر/نام مجله
Procedia - Social and Behavioral Sciences
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
تصور ساختار سازمانی، بروز اندیشه ای سیستماتیک است. سازماندهی از عناصری تشکیل شده که روابط میان عناصر و ساختار، به عنوان ترکیب کلی یک واحد است. ساختار، ترکیب بالایی از روابط میان عناصر سازمانی است که شکل دهنده فلسفه وجودی فعالیت سازمانی است. دیدگاه سیستماتیک به سازماندهی ساختار، نشان می دهد که ساختار، ترکیبی از عوامل سخت از یک سو و عناصری نرم از سوی دیگر است. بازبینی دیدگاههای تألیف شده در مورد روابط ساختاری از جنبه های مختلف. ساختار سازمانی سبک یا روشی در فعالیت های سازمانی است که به فعالیت های همانگ شده و سازمان یافته تقسیم می شود. سازمان ها ساختارهایی را برای هماهنگی فعالیت های عوامل کاری و کنترل عملکرد فردی، ایجاد می کند. ساختار سازمانی در نمودار سازمانی نشان داده شده است. تحقیق حاضر، روشی توصیفی و کتابخانه ای است که برای مجموعه داده ها استفاده شده است.
1-ساختار
ساختار، مربوط به روابط میان اجزاء یک کل سازمان یافته است. بنابراین مفهوم ساختار، برای هرچیزی می تواند استفاده شود. برای مثال یک ساختمان ساختاری از روابط میان پی، اسکلت بندی، سقف و دیوار است. بدن انسان ساختاری است که شامل روابط میان استخوان ها، اعضا، خون و بافت ها است. (Jo. Hatch, 2014) ساختار سازمانی چارچوبی از روابط میان مشاغل، سیستم ها، فرایند عملیاتی، افراد و گروههایی است که در تلاش برای رسیدن به اهداف هستند...
سازمان (سازماندهی) ساختار سیستم
:کلمات کلیدی
Abstract
Conceptualization of organizational structure is the manifestation of systematic thought. The organization is composed of elements, relations between elements and structure as a generality composing a unit. Structure is high combination of the relations between organizational elements forming existence philosophy of organizational activity. Systematic view of organization to structure shows that structure is composed of hard elements on one side and soft elements on the other side. The review of literature views structural relations from various aspects. Organizational structure is a way or method by which organizational activities are divided, organized and coordinated. The organizations created the structures to coordinate the activities of work factors and control the member performance. Organizational structure is shown in organizational chart. The present study is descriptive and library method is used for data collection
Keywords:
Organization Structure System
سایر منابع مديريت در زمینه ساختار سازمانی