دانلود مقاله ترجمه شده تکنولوژی های مربوط به قابلیت اطمینان در تجارت الکترونیک


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006017 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2006017
سال انتشار:
2004
حجم فایل انگلیسی :
154 Kb
حجم فایل فارسی :
78 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تکنولوژی های مربوط به قابلیت اطمینان در تجارت الکترونیک

عنوان انگليسي

Technologies for Trust in Electronic Commerce

نویسنده/ناشر/نام مجله

Electronic Commerce Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

فقدان اطمینان مشتری به فروشندگان در تجارت الکترونیک، تکنولوژی تجارت الکترونیک، و زیرساخت های اجتماعی و مالیِ محیط تجارت الکترونیک، موجب چالشی جدی برای درک تجارت در مقیاس بزرگ برای مشتریان در تجارت الکترونیک شده است. اکثر روش های متداول برای ارزیابی قابلیت اطمینان در جهان فیزیکی، بطور آنلاین موجود نمی باشد. این مقاله مروری بر برخی از تلاش های صورت گرفته برای ایجاد روش هایی راهکاری برای ارزیابی، ارتباط و برقراری قابلیت اطمینان در این محیط، می کند. نمونه هایی از دامنه گسترده ای از رشته های علمی همچون تعامل انسان - کامپیوتر، قابلیت استفاده، بازاریابی، فناوری اطلاعات، ریاضیات، زبان شناسی و قانون، بیان شده است. صنعت، فعالیت های خودگردان و ابتکارهای دولت، درجهت ایجاد قابلیت اطمینان و اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک نیز بررسی شده است.

1-مقدمه

اطمینان عاملی برای همکاری میان انسان هاست. و به افراد اجازه می دهد تا بطور خودبخود با هم تعامل داشته باشند و کمک کنند تا چرخ اقتصاد بطور ملایم بچرخد. ازسوی دیگر فقدان اطمینان بمثابۀ سنگ لای چرخ جامعه می باشد. باعث می شود تا زمان و منابع خود را برای حفظ خود دربرابر آسیب های احتمالی هدر دهیم و ازینرو مانعی برای اقتصاد می باشد...

تجارت الکترونیک سیستم های اعتبار واسطه های پرداخت مهر اطمینان رمزنگاری تصدیق هویت دیجیتال :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Lack of consumer trust in e-commerce merchants, e-commerce technology, and the social, financial and legal infrastructures of the e-commerce environment, poses a major challenge to the large-scale uptake of business to consumer e-commerce. Most traditional cues for assessing trust in the physical world are not available online. This paper gives an overview of some of the work being done to devise alternative methods for assessing, communicating and establishing trust in this environment. Examples are drawn from a wide range of disciplines including human–computer interaction, usability, marketing, information technology, mathematics, linguistics and law. Industry, self-regulatory and government initiatives aimed at building consumer trust and confidence in e-commerce are also discussed

Keywords: Trust privacy security e-commerce reputation systems payment intermediaries trustmark seals
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید