دانلود مقاله ترجمه شده نقش داده کاوی در CRM


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006012 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
615,000 ریال
شناسه محصول :
2006012
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
432 Kb
حجم فایل فارسی :
94 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نقش داده کاوی در CRM

عنوان انگليسي

Role of Data Mining in CRM

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Engineering Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 9 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

داده کاوی اجازه استخراج اطلاعات ارزشمند از داده های تاریخی و پیش بینی نتایج از شرایط آینده را می دهد. CRM مشتری را به عنوان نقطه مرکزی در نظر می گیرد، که ارزش مشتریان سازمان است. این مقاله روش های داده کاوی مختلف و تاثیر آن بر CRM را برای تعریف دوباره فرآیندهای کسب و کار و استراتژی ها بررسی می کند.

1-مقدمه

تکامل حوزه فناوری اطلاعات، جمع آوری و ذخیره مقدار عظیمی از داده ها را فعال کرده است. طیف وسیعی از داده های جمع آوری شده در اندازه ها (کوچک به بزرگ) متفاوت هستند، همچنین تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده به صورت دستی دشوار است. CRM یک مفهوم اصلی است که تقریباً همه سازمان ها متمرکز به حفظ روابط خوب با مشتریان هستند. CRM در کسب و کارها با ردیابی الگوهای موجود در داده های جمع آوری شده مشتری، پیش بینی شده است. هدف از داده کاوی استخراج الگوها و روابط معنی دار از مقدار انبوهی از مجموعه داده ها است که با آن داده کاوی می تواند ارتباط با مشتری را تعریف و بهبود بخشد...

داده کاوی CRM فرآیندهای کسب و کار BIS DM :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Data mining allows extracting valuable information from the historical data and predicting outcomes of future situations. CRM considers the customer as the centre point, which values the customers of the organization. This article explores the various data mining techniques and its impact on CRM to redefine business processes and strategies

Keywords: CRM DM Mining Model BIS CHAID
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازاریابی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید