دانلود مقاله ترجمه شده روش بهینه سازی دو مرحله ای برای به حداقل رساندن تلفات انرژی در ریزشبکه بر اساس طرح مدیریت هوشمند توان PHEVها


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005952 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2005952
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
854 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

روش بهینه سازی دو مرحله ای برای به حداقل رساندن تلفات انرژی در ریزشبکه بر اساس طرح مدیریت هوشمند توان PHEVها

عنوان انگليسي

Two-Stage Optimization Method for Energy Loss Minimization in Microgrid Based on Smart Power Management Scheme of PHEVs

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE Transactions on Smart Grid

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

امروزه استفاده از خودروهای الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEVs) در حال رشد سریع و پررونق می باشد. این وسایل نقلیه، به عنوان بارها و منابع انرژی قابل حمل، ممکن است به سوکت استاندارد در خانه متصل شوند. به عنوان یک نتیجه، بارهای الکتریکی اضافی، اتصال شبکه به خودرو، تولیدات، و اتصال وسیله نقلیه به شبکه، چندین اثر در شبکه های توزیع دارد، به عنوان مثال، تلفات انرژی شبکه است. این مقاله یک روش بهینه سازی دو مرحله ای برای به حداقل رساندن تلفات انرژی ریزشبکه با سطوح مختلف نفوذ PHEVها ارائه می دهد. در مرحله اول، یک تابع هدف درجه دوم محدب جدید برای مدیریت توان اکتیو PHEVها پیشنهاد شده است، و انرژی مورد نیاز روزانه از PHEVها بر اساس مدل تصادفی رفتار صاحبان PHEV محاسبه شده است. فرض بر این است که PHEVها می توانند به عنوان خازن های توزیع استفاده شوند. بنابراین، توان راکتیو PHEVها در مرحله دوم مشخص شده است. پس از آن، روش پیشنهادی به یک شبکه توزیع واقعی اعمال شده است. می توان نشان داد که به احتمال زیاد تلفات انرژی شبکه، بطور قابل توجهی در اثر افزایش سطح نفوذ PHEVها بدون استراتژی شارژ هوشمند، افزایش می یابد؛ برای به حداقل رساندن تلفات انرژی شبکه، یک طرح مدیریت هوشمند باید در نظر گرفته شود. همچنین، تاثیر قابل توجه مدیریت توان اکتیو و راکتیو PHEVها، بر کاهش اتلاف انرژی نشان داده خواهد شد.

1-مقدمه

پیشرفت های فن آوری SWIFT در بخش خودرو، همراه با افزایش قیمت نفت و همچنین رشد نگرانی های زیست محیطی، باعث ظهور سریع وسایل نقلیه الکتریکی (EVS) با منابع انرژی توسعه یافته، شده است [1]. اساسا دو نوع EVS وجود دارد: 1) وسایل نقلیه الکتریکی باتری خالص، که تنها با باتری به عنوان منبع برق کار می کنند؛ و 2) PHEVs، که در اصل با ترکیبی از دو منبع توان، به عنوان مثال، باتری و بنزین کار می کنند...

خودرو الکتریکی هیبریدی پلاگین PHEV مدیریت توان اکتیو و راکتیو کاهش تلفات انرژی ریزشبکه :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Utilizing plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) is growing fast and booming nowadays. These vehicles, as portable loads and energy sources, may be connected to standard sockets at home. As a result, those extra electrical loads, grid to vehicle, generations, and vehicle to grid, have several impacts on distribution networks, e.g., network energy loss. This paper presents a two-stage optimization method to minimize the energy loss of microgrid with different penetration levels of PHEVs. In the first stage, a novel convex quadratic objective function for active power management of PHEVs is proposed, and daily required energy of PHEVs is calculated based on stochastic model of PHEV owners' behavior. It is supposed that PHEVs can be employed as distributed capacitors. Therefore, reactive power of PHEVs is specified in the second stage. Afterward, the proposed methodology is applied to a realistic distribution network. It will be illustrated that network energy loss is likely to rise considerably in the case of increasing penetration level of PHEVs without smart charging strategy; in order to minimize network energy loss, a smart management scheme will have to be considered. Also, the significant impact of PHEVs' active and reactive power management on energy loss reduction will be demonstrated

Keywords: Active and reactive power management energy loss reduction microgrid plug-in hybrid electric
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > روش بهینه سازی دو مرحله ای برای به حداقل رساندن تلفات انرژی در ریزشبکه بر اساس طرح مدیریت هوشمند توان PHEVها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید