چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005908 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
425 Kb
حجم فایل فارسی :
789 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مدل چندمعیاری در مسئلههای زیرساختار تکنولوژی اطلاعات
عنوان انگليسي
A Multi-Criteria Model in Information Technology Infrastructure Problems
نویسنده/ناشر/نام مجله
Procedia Computer Science
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
تکنولوژی به یک جزء حیاتی برای سازمان ها تبدیل شده است. از این رو ضروری است تا کیفیت و راهحل های IT کارامد را تضمین کرد تا انتطارات زمینه های کسب و کار را برآورده ساخت. در این سناریو، ما نیاز برای انطباق زمینه های تکنولوژی روش های مدیریت با استراتژی های سازمانی را درک کرده ایم و از این رو موجودیت راه حل ها را تضمین می کنیم. این مقاله تلاش می کند تا مدلی برای بهینه سازی تصمیم گیری فرایند مدیریت مسئله بر مبنای بهترین روش های پیشنهاد شده توسط ITIL (کتابخانه زیرساختار IT) با استفاده از مفاهیم روش شناسی چندمعیاری، پیشنهاد کند. این مدل نشانگر اولویت بندی مسئله هایی است که منجر به منفی ترین اثر بر روی کسب و کار سازمان می شوند تا آسیب را جلوگیری کند یا کاهش داد.
1-مقدمه
با تکامل سریع تکنولوژی در دهه های اخیر، دپارتمان های IT سازمان ها به میزان زیادی برای خدمات با کیفیت، کارایی و موجودیت بالاتر مورد درخواست قرار گرفته اند و این مسئولیت را پذیرفته اند. از این رو، چندین ارائه و مدل از تحویل سرویس به متنوع ترین فعالیت های IT وجود دارد. علاوه بر این، قابل ذکر است که مدل های اعمال شده بر مدیریت عملیات سرویس IT در دهه های اخیر با گسترش چهارچوب های کیفیت، مدیریت و حاکمیت IT پدیدار شده اند...
مدیریت مسئله کتابخانه زیرساختار تکنولوژی اطلاعات (ITIL) رویکرد چندمعیاری
:کلمات کلیدی
Abstract
Technology has become a vital component for organizations. Therefore, it is necessary to ensure quality and efficient IT solutions in order to meet the expectations of the business areas. In this scenario, we have realized the need to align the technology areas of management practices with organizational strategies and thus ensure the availability of solutions. This paper aims to propose a model to optimize the decision-making of the problem management process based on the best practices proposed by the ITIL (IT Infrastructure Library), using the concepts of a multi-criteria methodology. The model suggests the prioritization of problems that cause a most negative impact on the business of an organization, in order to reduce or prevent damage
Keywords:
Problem management Information Technology Infrastructure Library (ITIL) Multi-criteria approach
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT-فناوری اطلاعات در زمینه ITIL