چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005907 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
298 Kb
حجم فایل فارسی :
79 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
اجرای استراتژی پروژه برای اصلاح کارایی توسعه محصول جدید
عنوان انگليسي
Implementation of project strategy to improve new product development performance
نویسنده/ناشر/نام مجله
International Journal of Project Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 33 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
استراتژی ضعیف پروژه یکی از علل اصلی شکست پروژه می باشد. با اینحال تعدادی از پروژه ها به اندازه کافی استراتژی را توسعه نداده اند که به اساس ضعیف در فازهای بعدی منجر می شود. بنابراین اجرای استراتژی پروژه برای موفقیت هر پروژه ای ضروری است. هدف از این تحقیق تعیین اعتبار یک مدل برای ارزیابی روابط بین اجرای پروژه، توسعه محصول جدید (NPD)، پیامدهای پروژه و کارایی محصول در بازار می باشد. انالیز بیان می کند که متمایز کردن، اجرای عملیات و استراتژی های کیفیت می تواند پیامدهای پروژه NPD را اصلاح کند. نتایج تحقیق همچنین ایجاب می کند که اصلاح پیامدهای پروژه NPD می تواند عملکرد بازار را ارتقا داده، درحالیکه به سهم بازار و اهداف فروش کمک می کند.
1-مقدمه
استراتژی پروژه برای هدایت پروژه به سمتی است که به موفقیت پروژه در محیط ان کمک می کند. تعدادی ازمطالعات نشان داده اند که استراتژی پروژه می تواند به کارامدی پروژه از نقطه نظر هزینه، برنامه و خصوصیات عملیاتی کمک کند. بنابراین استراتژی پروژه برای موفقیت همه انواع پروژه ها ضروری است. پیشرفت استراتژی پروژه یکی از وظایف اصلی درحین برنامه ریزی پروژه می باشد. همانطوری که استراتژی یک شرکت به اشتیاق ان شرکت برای رسیدن به موقعیت مطلوب در محیط رقابتی بیرون از شرکت بستگی دارد، استراتژی پروژه به اهداف پروژه برای رسیدن به موقعیت مطلوب در محیط رقابتی سهامداران بستگی دارد...
استراتژی پروژه توسعه محصول جدید شکست پروژه
:کلمات کلیدی
Abstract
Poor project strategy is one of the major causes of project failure. However, many projects do not adequately develop strategy leading to a poor basis in subsequent phases. Thus, implementation of project strategy is critical to the success of any project. The primary purpose of this study was to validate a model for assessing the relationships among implementation of project strategy, new product development (NPD) project outcomes, and market performance. The analyses suggest that implementation of differentiation, operational, and quality strategies may improve NPD project outcomes. The research results also imply that improvement in NPD project outcomes may enhance market performance, while it helps accomplish the market share and sales goals
Keywords:
Project strategy Project outcomes Market performance New product development
سایر منابع مديريت در زمینه استراتژی رشد