چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005901 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
285 Kb
حجم فایل فارسی :
198 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تاثیر کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده روی وفاداری مشتری در صنایع خدمات مالزی
عنوان انگليسي
Impact of service quality, trust and perceived value on customer loyalty in Malaysia services industries
نویسنده/ناشر/نام مجله
Procedia - Social and Behavioral Sciences
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیـده
هدف از این مطالعه بررسی اثر کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده توسط مشتری روی وفاداری مصرف کننده در بخش خدمات مالزی است. این پژوهش به بررسی سه عامل کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده توسط مشتری در صنایع بانکداری، بیمه، و مخابرات، می پردازد. در این بررسی، از یک روش کمی برای اندازه گیری روابط بین متغیرهای مورد مطالعه استفاده شد. برای تعیین روابط خاص و اعتبار بخشیدن به مطالعه حاضر، آزمون های آماری شامل آمار توصیفی، همسانی درونی، اعتبار، صحت، همبستگی و رگرسیون، مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان دهنده وجود روابط مثبت بین کیفیت خدمات و اعتماد، کیفیت خدمات و ارزش درک شده، اعتماد و وفاداری مشتری، و بهره دریافتی و وفاداری مشتری، است. در نتیجه، بر اساس این یافته ها، کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده عوامل مهمی در وفاداری مشتری، محسوب می شوند.
1-مقدمـــه
کوپاکینو (1997) بیان کرد که شرکت ها با داشتن مشتریان وفادار، می توانند با افزایش سود آوری، هزینه های اجرایی، و بطور کلی هزینه های خود را کاهش دهند. همچنین، کوپاکینو به این نتیجه رسید که کاهش پنج درصدی در تعداد مشتریان ممکن است سود شرکت را به میزان 50 درصد یا بیشتر کاهش دهد...
وفاداری مشتری کیفیت خدمات ارزش درک شده اعتماد بخش خدماتی مالزی
:کلمات کلیدی
Abstract
The purpose of this study is to investigate the effect of service quality, trust and customer perceived value on customer loyalty in the Malaysia services sector. The research examines three factors of service quality, trust and perceived value by customers in the banking, insurance, and telecommunications industry. A quantitative approach was employed to measure the relationships between the variables of the study. Statistical tests included descriptive statistics, internal consistency, reliability, validity, correlation and regression were conducted to determine the relationship and to validate the study. The study found that there is positive relationship between service quality and trust, service quality and perceived value, trust and customer loyalty and perceived value and customer loyalty. Consequently, based on findings, service quality, trust and perceived value are considered to be antecedents of customer loyalty
Keywords:
Service quality perceived value customer loyalty Malaysia
سایر منابع مديريت-مدیریت بازرگانی در زمینه وفاداری مشتریان