چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005770 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
566 Kb
حجم فایل فارسی :
172 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
چرخ ها، مهارت ها و هیجان: آزمون بازاریابی اجتماعی برای کاهش پرخاشگری ناشی از رانندگی مردان جوان در مناطق محروم
عنوان انگليسي
Wheels, skills and thrills: A social marketing trial to reduce aggressive driving from young men in deprived areas
نویسنده/ناشر/نام مجله
Accident Analysis and Prevention
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
مردان جوان از مناطق محروم با ترافیک بالایی در سطح جاده مواجه هستند. با اینحال، حل این مشکل بسیار دشوار بوده است. از اینرو این مقاله یافته های دولت انگلستان از دو سال مداخله متقابل منظم برای کاهش رانندگی تهاجمی بین این افراد را خلاصه کرده است. مداخله گزارش شده در اینجا ترک رویکردهای سنتی از جمله ترس، روش های آموزشی مستقل و یا اقدامات تنبیهی را توصیه کرده است. در عوض، نظم و انضباط بازاریابی اجتماعی برای ارائه دستورالعمل فراگیر و ساختار آزمایشی با تمرکز کلیدی بر انگیزه ها و تعامل انجام مورد استفاده قرار گرفت. این پروژه بر آموزشی قوی و پلت فرمی آموزشی قوی انجام شده و شامل یک برنامه مربی گری سفارشی، مشوق ها، و براورد وسایل نقلیه و ابزار بازخورد می باشد. این پروژه سه مرحله توسعه ای دارد که منجر به آزمایش نهایی می شود. ابتدا، استراتژی های طراحی شده شناخته شده بررسی می شوند. دوم، این استراتژی ها با استفاده از تحقیقات اولیه در قالب یک تحقیق کیفی مورد بررسی قرار می گیرد. سوم، مرحله طراحی پیش آزمون به دنبال معرفی اجزای کلیدی مداخله برای همگروهی آزمایش، حفظ انعطاف پذیری قبل از شروع به طرح نهایی می باشد. مردان جوان با سابقه رفتار چالشی (مانند سوابق جنایی، محکومیت های رانندگی) از منطقه اقتصادی محروم در شهرهای انگلستان انتخاب شدند. از 42 نفر، 23 نفر با موفقیت آزمایش شدند. تغییرات رفتاری قبل و پس از آزمایش از طریق ترکیب عملکرد رانندگان توسط جمع اوری داده ها (IVDRs)، ارزیابی رانندگان توسط ناظران آموزش دیده و نظرسنجی خودارزیابی و مصاحبه با شرکت کنندگان آزمایش براورد شد. نتایج نشان دهنده بهبود قابل توجه در مهارت های رانندگان شرکت کننده ای بود که آزمایش را به پایان رساندند. با توجه به مشکل در تعامل و تغییر رفتاری این گروه خاص، این به عنوان یک یافته مهم در نظر گرفته شد. بطور خلاصه، مطالعه امکان پذیری طرح مداخله در بهبود مهارت های رانندگان را نشان داد. با اینحال، اندازه محدود نمونه و فقدان گروه کنترل به معنی این بود که تحقیقات بعدی برای تایید این یافته ها مورد نیاز است. توصیه می شود که یک مطالعه امکان سنجی با همبستگی بالاتر قبل از تلاش برای آزمایش کامل صورت گیرد.
1-مقدمه
تصادم ترافیک های رانندگی بزرگترین قاتل مردم در سراسر جهان است (پدان و همکاران، 2004). در بریتانیا، با وجود کاهش قابل توجه در تلفات جاده ای در سال های اخیر تعداد زیادی از رانندگان جوان هنوز درگیر تصادفات رانندگی هستند (بخش حمل و نقل انگلستان، 2011) و این تاثیر برای مردان جوانی که در مناطق فقیر زندگی می کنند بیشتر است (کلارک و همکاران، 2008). متاسفانه، مداخلات تا به امروز موفقیت خیلی محدودی داشته است که نیاز به روش ابتکاری را برجسته می کند...
ایمنی جاده ها رانندگی مردان جوان بازاریابی اجتماعی
:کلمات کلیدی
Abstract
Young men from poorer backgrounds are associated with high road traffic collision levels. However, solving this problem has proven very difficult. Hence this paper summarises the findings of a UK government funded two-year trial of a cross-discipline intervention to reduce aggressive driving amongst this group. The intervention reported on here departed from traditional approaches such as fear appeals, stand-alone educational approaches, or punitive measures. Instead, the discipline of social marketing was used to provide overarching direction and structure for the trial, with a key focus on motivation and engagement. The project rested on a strong education and training platform and included a bespoke coaching programme, incentives, and an in-vehicle measurement and feedback device. The project had three development phases leading to the final trial. First, a literature and case study review identified possible design strategies. Second, these strategies were explored using primary research in the form of a qualitative inquiry. Third, a pre-trial design phase sought to introduce key components of the intervention to the trial cohort, retaining some flexibility before committing to the final design. Young males with a history of challenging behaviour (e.g. criminal records, driving convictions) from an economically deprived area within a UK city were recruited. Of 42 recruits, 23 successfully completed the trial. Behaviour changes were measured pre-, during and post-trial through a combination of driver performance data measured by in-vehicle data recorders (IVDRs), assessments of driving undertaken by trained observers, and self-assessment surveys and interviews with trial participants. Results indicate a significant average improvement in driving skills amongst participants who completed the trial. Given the difficulty in engaging and changing behaviour of this specific group, this is regarded as a significant finding. In summary the study provides an indication of proof of concept for the intervention in improving driving skills. However the limited sample size and lack of control group mean that further work will be required to validate these findings. It is recommended that a feasibility study with higher cohort volumes is undertaken, before attempting a full scale trial
Keywords:
Road safety Young male drivers Social marketing
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی اجتماعی