چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005765 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
511 Kb
حجم فایل فارسی :
708 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری
عنوان انگليسي
Influence of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Business Research
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این تحقیق نظریه پیچیدگی را جهت درک تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری بکار می گیرد. این مطالعه سهم ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کننده را در چنین روابطی مورد بررسی قرار می دهد. بدین منظور، این مقاله تجربیات احساسی و فکری را بعنوان مولفه های کلیدی تجربه مشتری تشخیص می دهد و یک چارچوب مفهومی را بهمراه گزاره های تحقیقاتی پیشنهاد می نماید. جهت بررسی گزاره های این تحقیق، مطالعه حاضر از تحلیل عاملی تائیدی (CFA) و تحلیل تطبیقی کیفی مجموعه فازی (fsQCA)، با استفاده از یک نمونه متشکل از 606 مصرف کننده برندهای خرده فروشی بین المللی، بهره می گیرد. یافته های حاصل به ادبیات نوآوری، مشتری، و مدیریت برند کمک خواهند نمود. بعلاوه، این نتایج همچنین راهبردهایی را برای مدیران جهت ایجاد ارزش برای مشتری در محیط خرده فروشی از طریق قابلیت نوآوری فنی (خدمات جدید، عملیات خدماتی، و فناوری) و قابلیت نوآوری غیرفنی (مدیریت، فروش، و بازاریابی) فراهم می نمایند. بعلاوه، این مقاله رابطه بین تجربه خرید مصرف کننده و اعتبار و وفاداری به شرکت را منعکس می نماید.
1-مقدمه
برخی مطالعات نوآوری و بازاریابی را بعنوان دو بعد اساسی در توانایی سازمان جهت کسب سرمایه در یک بازار رقابتی می دانند (انگو و اوکاس، 2013؛ انگوین، یو، ملوار و گوپتا، 2016). اتفاقا، خرده فروشان در سراسر جهان، از جمله اروپا، از امکانات جدیدی که نوآوری (از قبیل برچسب های هوشمندانه، شناسه های منحصر به فرد، و پرداخت های NFC) می تواند در یک محیط خرده فروشی ارائه نماید، آگاهند. بااینحال، این تغییر فراتر از معرفی ساده یا استفاده از نوآوری خواهد رفت، بطوریکه این پدیده هم چالش ها و هم فرصت های بازاریابی را برای شرکت ها ایجاد می نماید...
قابلیت نوآوری مشتری تجربه مشتری نظریه پیچیدگی اعتبار و وفاداری مشتری
:کلمات کلیدی
Abstract
This research applies complexity theory to understand the effect of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty. This study investigates the contribution of consumer demographics to such relationships. To this end, this article recognizes effective and intellectual experiences as the key elements of customer experience and proposes a conceptual framework with research propositions. To examine the research propositions, this study employs confirmatory factor analysis (CFA) and fuzzy set qualitative comparative analysis (fsQCA), using a sample of 606 consumers of international retail brands. The findings contribute to the literature on innovation, customer, and brand management. In addition, the results also provide guidelines for managers to create customer value in the retail environment through technical innovation capability (new services, service operations, and technology) and non-technical innovation capability (management, sales, and marketing). Furthermore, this article reflects on the link between the consumer shopping experience and firm reputation and loyalty
Keywords:
Innovation capability Customer experience Reputation Loyalty QCA Configuration
سایر منابع مديريت-مدیریت بازاریابی در زمینه وفاداری مشتریان