چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005712 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
3 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
روکش های بتنی با دوام: بازسازی بخش اصلی باند 36R فرودگاه بینالمللی میلانو لینات
عنوان انگليسي
Durable concrete pavements: The reconstruction of runway head 36R of Milano Linate International Airport
نویسنده/ناشر/نام مجله
Construction and Building Materials
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در این مقاله، روش طراحی مورد قبول برای بازسازی صفحات بتنی ساده ی بخش های اصلی باند فرودگاه بین المللی لینات در میلان بوسیله ی صفحات بتن مسلح ارائه می شود. پس از بحث در مورد نتایج بررسی صورت گرفته برای تعریف سطح تخریب شدن صفحات موجود، مفاهیم پایه برای طراحی صفحات روکش با بتن مسلح بادوام نشان داده می شود. توجه خاصی به تحلیل سازه ای صفحات بتنی که بر پی الاستیک تکیه دارند و در معرض بار و تغییر شکل هستند، می شود. مدل اجزای محدود [توسعه داده شده] اجازه داد تا دلایل پایه ای تخریب صفحات موجود دقیق تر بررسی شده و به سمت یک طراحی معقول برای سیستم روکشی جدید پیش برویم. در نهایت فازهای بازسازی توصیف می شوند.
1-مقدمه
بتن ساده و مسلح به طور گسترده ای هم در مهندسی حمل و نقل، به منظور ساخت روکش های فرودگاه یا بزرگراه و عرشه های پل استفاده می شوند و هم در ساخت روکش های صنعتی مراکز تجاری و پارکینگ ها به سبب مقاومت مکانیکی، پرداخت سطحی مناسب، دوام و اقتصادی بودن به کار می روند. عمر استفاده از روکش بتنی به فاکتورهای زیادی از جمله مشخصات مواد رئولوژیکی و مکانیکی، بارگذاری، شرایط محیطی و نهایتاً کاربرد نمک یخ زدا و روش های تعمیر، بستگی دارد...
روکش های بتنی با دوام بازسازی صفحات بتنی باند فرودگاه صفحات بتن مسلح
:کلمات کلیدی
Abstract
The design approach adopted to rebuild the damaged plain concrete plates of the runway heads of Linate Airport in Milan by using reinforced concrete (r.c.) plates is presented. After discussing the results of the investigation campaign to define the level of degrading of the existing plates, the basic concepts for the design of durable r.c. paving plates are illustrated. Special attention is devoted to the structural analysis of concrete plates resting on elastic foundation subjected to applied loads and imposed deformations. A finite element model allowed to point out the basic reasons of the degrading of the pre-existing plates and to proceed towards a rational design of the new paving system. A description of the reconstruction phases is finally carried out
Keywords:
Pavements Plain concrete plates Reinforced concrete plates Differential shrinkage
سایر منابع مهندسی عمران و نقشه برداری-مهندسی عمران ـ عمران در زمینه بتن مسلح