دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت هوشمند PHEV و منابع انرژی تجدید پذیر برای تامین انرژی پیک تقاضای شبکه


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005463 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2005463
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
838 Kb
حجم فایل فارسی :
786 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدیریت هوشمند PHEV و منابع انرژی تجدید پذیر برای تامین انرژی پیک تقاضای شبکه

عنوان انگليسي

Smart Management of PREY and Renewable Energy Sources for Grid Peal( Demand Energy Supply

نویسنده/ناشر/نام مجله

Electrical Engineering and Information & Communication Technology

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

خودرهای الکتریکی (EV) بدلیل افزایش قیمت سوخت و مسائل محیطی محبوب شده اند. سیستم خودرو متصل به شبکه (V2G) اجازه میدهد که الکتریسیته بصورت دو طرفه از باتری خودرو به شبکه قدرت جاری شود.در این  مقاله خودروهای الکتریکی هیبریدی متصل به شبکه (PHEV) بعنوان یک گزینه برای ذخیره انرژی در سیستم هوشمند که در آن منابع انرژی تجدید پذیر در شبکه اصلی موجود هستند، در نظر گرفته میشوند. سیستم شارژ هوشمند اطمینان می دهد که مالکان خودروهای الکتریکی باتری را در زمان ساعات غیر پیک شارژ خواهند کرد و باقیمانده انرژی را در ساعات پیک تقاضا به شبکه برمیگرداند. توسعه چنین ایستگاه شارژی در یک شبکه هوشمند قادر است که مسئله بحران پیک تقاضا را حل کند.PHEV و مدل مدیریت انرژی شبکه با استفاده از نرم افزار HOMER آنالیز می شود. یک واسط کاربر گرافیکی (GUI) ایجاد می شود که در آن مالک خودرو الکتریکی قیمت دوره زمانی را برای شارژ و دشارژ خودروهایشان و هزینه انرژی را از طریق کنتورهای هوشمند بدست خواهند آورد.

1-مقدمه        

سیستم خودرو متصل به شبکه (V2G) یک مفهوم جدید در تکنولوژی ذخیره انرژی است که در آن یک PHEV الکتریسته را به شبکه برمیگرداند[2],[1]. بنابراین یک ناوگان از خودروهای الکتریکی میتواند به سیستم V2G بعنوان تجهیز توزیع شده ذخیره انرژی منجر شود،بنابراین فاکتور بار را افزایش میدهد. تکنولوژی خودرو متصل به شبکه خط جدیدی را گسترش داده است که مالک خودرو و ایستگاه تولید از آن سود می برند.[3-5] مالکان خودرو از سود دشارژ در زمانی که قیمت برق بالاتر است بهره میگیرند. اگر شبکه خراب شود یا نتواند الکتریسته را در ساعات پیک تامین کند،خودروهای الکتریکی یک پشتیبان بسیار بزرگ خواهند بود...

خودروی الکتریکی مدیریت هوشمند PHEV تامین انرژی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Electric Vehicles (EV) have become popular due to increasing oil prices and environmental issues. Vehicle-to-Grid (V2G) system allows bidirectional electricity flow from vehicle's battery to power grid. In this paper, Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) has been considered as an option for energy storage in a smart system where renewable energy sources (RES) are included along with main grid. Smart charging system will ensure that an electric vehicle owner will charge the battery during off peak hours and discharge remaining energy back to the grid during peak demand hours. Development of such charging station in a smart grid network is capable of solving the problem of peak demand crisis. PHEV and grid energy management model has been analyzed using HOMER. A Graphical User Interface (GUI) is built where an electric vehicle owner will get the precise time period for charging and discharging their vehicles and the cost of energy through smart metering

Keywords: Smart Network Smart Charging Smart Grid Electric Vehicle Vehicle-to-Grid Priority
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > مدیریت هوشمند PHEV و منابع انرژی تجدید پذیر برای تامین انرژی پیک تقاضای شبکه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید