چکیده
نگرانی هایی جدی در مورد شکاف آموزش در پژوهش در بازاریابی کسب و کار وجود دارد. یکی از جنبه های کلیدی ارتباط و قابلیت اجرای نتایج است. هدف کلی این مبحث خاص "از چارچوب های استراتژی تا ارزش کاربردی: استراتژی های پیاده سازی و نظریه های بازاریابی B2B و مدیریت فروش" افزایش درک اجرای مدیریتی است. ما چهار هدف در این مقاله مقدماتی داریم. اول، ما اجرا را به عنوان یک مفهوم، با توجه به دیدگاه های مختلف و ابهام قابل توجه مورد بحث قرار می دهیم. دوم، ما جنبه های موثر بر پتانسیل انجام تحقیقات مدیریتی مربوطه را شناسایی و تجزیه و تحلیل می کنیم و روند پیاده سازی را به چالش می کشیم. در نتیجه ما یک چارچوب اجرایی را برای استفاده در کار سوم خود پیشنهاد می کنیم: معرفی مقالات در این موضوع خاص. ما با ارائه یک برنامه کاری برای افزایش ارتباط مدیریتی تحقيقات آتی کسب و کار بازاریابی نتیجه گیری می کنیم.
1-مقدمه
بازاریابی یک رشته متناقض است؛ و به طور همزمان آشکارا حاصل تجربه و در ساخت تئوری پیشرفته مورد نیاز است (مولر، 2013، وارگو و لاش، 2010؛ یاداو، 2010)، و به دلیل اینکه در اجرای عملی ناقص است و در نتیجه در ارتباط مدیریتی ضعیف است مورد انتقاد قرار دارد (گامسون، 2002؛ پیرسی، 2002). این نوع تنش در اکثر زمینه های کاربردی معمول است؛ همیشه دانشمندانی وجود دارند که به دنبال دانش جدید به خاطر خود آن هستند و محققانی که می خواهند در تولید نتایج قابل اجرای نسبتا سریع برتر باشند...