دانلود مقاله ترجمه شده فرایندهای تصمیم گیری مشتری در کمپین های بازاریابی فراگیرموبایل


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005370 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2005370
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
347 Kb
حجم فایل فارسی :
170 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فرایندهای تصمیم گیری مشتری در کمپین های بازاریابی فراگیرموبایل

عنوان انگليسي

Consumer Decision-making Processes in Mobile Viral Marketing Campaigns

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Interactive Marketing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 33 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

نفوذ بالای تلفن همراه در محیط جهانیِ امروزی، دامنه ای گسترده از فعالیت های محتمل جهت بازاریابی سیار (موبایل)، ازجمله کمپین های بازاریابی فراگیر را ارائه می کند. هرچند، موفقیتِ این کمپین ها، که همچنان مورد کاوش قرار نگرفته، بستگی به رضایتِ مشتریان در ارسال فعالِ تبلیغاتی دارد که به آشنایان می فرستند تا انتشار موبایلی پیام را سبب شوند. بنابراین، شناسایی و درک عوامل تاثیرگذار بر رفتار مشتری جهت ارسال و نشر پیام توسط دستگاه موبایل حائز اهمیت است. مولفین یک مدل سه مرحله ای را برای وضعیت رجوع مشتریان توسط دستگاههای موبایل، در یک تحقیق میدانی دربارۀ کمپینِ بازاریابی فراگیر موبایلی که توسط موسسه ایجاد شده، مورد تحلیل قرار می دهند. یافته ها اشاره بر آن دارند که مشتریانی که اهمیت زیادی برای ارزش مقصودی و میزان سرگرمی در پیام قائل می شوند، احتمالاً به امر رجوع و سوددهی کمک می کنند. با اتکا بر شبکه های اجتماعیِ خودمحورِ مشتریان، دریافتیم که دوامِ تحمیل، تاثیری منفی برروی مراحل خواندن پیام و تصمیم گیری جهت ارسال دارد و اینکه میزان آن هیچ تاثیری برروی فرایند تصمیم گیری ندارد.

1-مقدمه

بازدهی و اثربخشیِ ابزارهای بازاریابی سنتی به نظر درحال نزول می باشد زیرا مشتریان اغلب براین باورند که تبلیغات، نامربوط یا - صرفاً ازلحاظ میزان- ، بسیار فشارآور هستند. بنابراین، کمپین های بازاریابی فراگیر ممکن است راهکاری موثر برای انتقال پیام های تبلیغاتی به مشتریان فراهم آورند، ادعایی که توسط تعداد فزاینده ای از کمپین های بازاریابی فراگیر موفق در سالهای اخیر مورد پشتیبانی قرار گرفته است. یک نمونه مشهور از کمپین بازاریابی فراگیر، Hotmail است، که بیش از 12 میلیون مشتری را در کمتر از 18 ماه، توسط یک پیام کوتاه ضمیمه شده در انتهای هر ایمیل ارسالی از اکانت Hotmail، برای اطلاع رسانی به مشتریان درباره سرویس رایگان هات میل،جمع کرد...

بازاریابی فراگیر در موبایل تجارت سیار (کسب و کار با موبایل) رفتار در ارسال شاخص های گروه سنجی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

The high penetration of cell phones in today's global environment offers a wide range of promising mobile marketing activities, including mobile viral marketing campaigns. However, the success of these campaigns, which remains unexplored, depends on the consumers' willingness to actively forward the advertisements that they receive to acquaintances, e.g., to make mobile referrals. Therefore, it is important to identify and understand the factors that influence consumer referral behavior via mobile devices. The authors analyze a three-stage model of consumer referral behavior via mobile devices in a field study of a firm-created mobile viral marketing campaign. The findings suggest that consumers who place high importance on the purposive value and entertainment value of a message are likely to enter the interest and referral stages. Accounting for consumers' egocentric social networks, we find that tie strength has a negative influence on the reading and decision to refer stages and that degree centrality has no influence on the decision-making process

Keywords: Mobile commerce Referral behavior Sociometric indicators Mobile viral marketing
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید