دانلود مقاله ترجمه شده فعالیت های استفاده از تجارت موبایلی: نقش متغیرهای جمعیت شناختی و انگیزه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005367 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2005367
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
371 Kb
حجم فایل فارسی :
222 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فعالیت های استفاده از تجارت موبایلی: نقش متغیرهای جمعیت شناختی و انگیزه

عنوان انگليسي

Mobile commerce usage activities: The roles of demographic and motivation variables

نویسنده/ناشر/نام مجله

Technological Forecasting and Social Change

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 25 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

این تحقیق به بررسی روابط بین متغیر های جمعیت شناختی و انگیزه با فعالیت­ های استفاده از تجارت موبایلی می ­پردازد. داده ­ها از 517 پاسخ ­دهنده چینی جمع ­آوری شد، و تجزیه و تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی برای آزمون مدل تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که سن و سطح تحصیلی روابط معنی ­داری با استفاده از فعالیت­ های تجارت موبایلی دارند. با این حال، این روابط بین تحویل محتوا، معاملات، خدمات مبتنی بر مکان، و فعالیت­ های سرگرمی متفاوت است. انگیزه درونی و بیرونی هر دو متغیر هایی مهم در تعیین فعالیت ­های استفاده از تجارت موبایلی می باشند. نتایج حاصل از این مطالعه در تدوین استراتژی ­های بازاریابی مناسب، و همچنین برنامه­ های کاربردی در حال توسعه­ ای که کاربران بیشتری را جذب خواهند کرد برای شرکت تجارت موبایلی مفید خواهند بود.

1-مقدمه

ظهور تجارت موبایلی (M-COMMERCE) مورد توجه کاربران و پژوهشگران با توجه به تاثیر بالقوه آن بر کسب و کار و صنعت بوده است [7]. بر خلاف تجارت الکترونیک، تجارت موبایلی اجازه می ­دهد تا معاملات از طریق دستگاه ­های تلفن همراه بر روی یک شبکه ارتباطات راه دور بی­ سیم انجام شوند [48]. با تجارت موبایلی، کاربران دیگر توسط محدودیت­ های جغرافیایی به مانند تجارت الکترونیک محدود نیستند [3]. تجارت موبایلی اجازه می ­دهد کاربران به اینترنت، در هر نقطه، در هر زمان دسترسی داشته باشند...

تجارت موبایلی متغیر دموگرافیک رفتار مشتری تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی انگیزه های درونی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This research examines the relationships between demographic and motivation variables with m-commerce usage activities. Data was collected from 517 Chinese respondents, and hierarchical regression analysis was employed to test the research model. The results showed that age and educational level have significant relationships with m-commerce usage activities. However, these relationships vary between content delivery, transactions, location-based services, and entertainment activities. Intrinsic and extrinsic motivation are both important variables in determining m-commerce usage activities. The results from this study will be useful for m-commerce companies in formulating appropriate marketing strategies, as well as developing applications that will attract more users

Keywords: M-commerce Demographic variable Consumer behavior Hierarchical regression analysis
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > فعالیت های استفاده از تجارت موبایلی: نقش متغیرهای جمعیت شناختی و انگیزه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید