دانلود مقاله ترجمه شده تقسیم بندیِ LCP: چهارچوبی برای ارزیابی میزان تماس کاربر با شبکه های اجتماعی آنلاین چکیده


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005315 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2005315
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
425 Kb
حجم فایل فارسی :
255 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تقسیم بندیِ LCP: چهارچوبی برای ارزیابی میزان تماس کاربر با شبکه های اجتماعی آنلاین چکیده

عنوان انگليسي

LCP segmentation: A framework for evaluation of user engagement in online social networks

نویسنده/ناشر/نام مجله

Computers in Human Behavior

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در سالهای اخیر، شبکه های اجتماعی آنلاین توجه بسیاری از محققان و شاغلین را برای مطالعه جوانب مختلف این منابع عظیم داده، جهت بدست آوردن اطلاعات مفید، به خود جلب کرده است. در این تحقیق، چهارچوبی نوین برای تقسیم بندیِ کاربران فن پیج ها در شبکه های اجتماعی آنلاین، براساس مشخصاتِ محبوبیتِ پست، ازجمله لایک، کامنت و پلاریته (تضاد) مطرح شده است. مولفین از روش های مختلفی همچون داده کاوی، آنالیز عواطف، و CRM جهت ایجاد چهارچوب پیشنهادی استفاده کرده اند. یک مطالعۀ موردی صورت گرفته و مجموعه ای از 100 دادۀ پست شده، از یک فن پیجِ یک گروه موسیقی در فیس بوک برای ارزیابیِ این چهارچوب استخراج شده است. نتایج نشان می دهند که بخش بندیِ کاربر منجر به تشکیل 4 گروه از کاربران شد که دارای تعابیر جالبی هستند یعنی کاربرانِ بی تفاوت، وفادار، عادی و تنبل. نتایج این پژوهش برای صاحبان مشاغل جهت تقویت بازاریابی و راهبردهای التزام مشتری برروی سایت های شبکه اجتماعی همچون فیس بوک مفید می باشند.

1-مقدمه

باتوجه به رشد سریع رسانه های اجتماعی، خصوصاً شبکه های اجتماعی آنلاین درمیان مردم، بسیاری از شرکت ها و صاحبان تجارت، درپیِ کسب جایگاه خود در این وب سایت ها، جهت جذب تعداد بیشتری از مشتریان می باشند. شبکه های اجتماعیِ آنلاین، فرصتی جهت درک نیازهای مشتریان و ارائه شیوه های موثر برای کسب آگاهی دربارۀ آنها برای صاحبان مشاغل فراهم می نماید که پیش از این وجود نداشته است. برخی از شبکه های اجتماعیِ آنلاین، همچون فیس بوک، برای صاحبان مشاغل، برندها و شخصیت های اجتماعی، ایجاد فن پیج و تعامل با طرفداران یا مشتریان را در دنیای مجازی، میسر می سازند...

شبکه اجتماعی آنلاین تقسیم بندی LCP داده کاوی فیس بوک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In recent years, online social networks have raised the attention of scholars and practitioners to study different aspects of these huge data resources to provide useful insights. In this study, a novel framework for segmentation of fan page users in online social networks is proposed based on the features of post popularity including Likes, Comments, and Polarity. Authors have used different methods including data mining, sentiment analysis and CRM to develop the proposing framework. A case study has been conducted and a set of 100 post’s data is extracted from a music band fan page in Facebook to evaluate the framework. Results show that user segmentation led to formation of 4 groups of users having interesting interpretations namely, The Apathetic, Staunch, Ordinary, and Lazy fans. Outcomes of this research are useful for every business owner for improving marketing and customer engagement strategies on social networking sites such as Facebook

Keywords: LCP segmentation Online social networks Social CRM Music marketing Customer engagement
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تقسیم بندیِ LCP: چهارچوبی برای ارزیابی میزان تماس کاربر با شبکه های اجتماعی آنلاین چکیده
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید