دانلود مقاله ترجمه شده روش احتمالی به منظور ترکیب کنتور هوشمند و داده‌های شارژ خودروی برقی با هدف بررسی اثرات شبکه توزیع


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005294 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2005294
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
2 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

روش احتمالی به منظور ترکیب کنتور هوشمند و داده‌های شارژ خودروی برقی با هدف بررسی اثرات شبکه توزیع

عنوان انگليسي

A probabilistic approach to combining smart meter and electric vehicle charging data to investigate distribution network impacts

نویسنده/ناشر/نام مجله

Applied Energy

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

این تحقیق از یک روش احتمالی به منظور ترکیب دو مجموعه داده منحصربه‌فرد متشکل از پروفیل‌های شارژ خودروی برقی و الگوی تقاضای بار کنتورهای هوشمند خانگی استفاده کرده است. داده‌ها به منظور بررسی اثر به‌کارگیری خودروهای برقی (EV) روی شبکه‌های توزیع برق استفاده شده است. دو شبکه واقعی که بیانگر شبکه شهری و شبکه روستایی است و یک شبکه عمومی با میزان بار سنگین مربوط به شبکه توزیع کشور انگلستان (UK) مورد استفاده قرار گرفته است. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که شبکه‌های توزیع، مجموعه‌های همگنی با قابلیت‌های متفاوت برای تطبیق با EV ها نبوده و دارای قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با تحقیقات قبلی می‌باشد. مفهوم تقاضای شارژ EV به صورت تابعی از زمان به صورت سه‌بعدی، به منظور کاهش اثرات تخمینی روی شبکه‌های توزیع در نظر گرفته شده است. همچنین پیشنهاد شده است که اپراتورهای شبکه توزیع می‌توانند با فعالان بازار برق نظیر اپراتورهای زیرساخت شارژ EV، همکاری کنند تا از زیرساخت‌های شارژ گسترده به‌گونه‌ای استفاده نمایند که سبب تقویت شبکه شود؛ موقعیت‌های بیشتری برای مدیریت و سازمان‌دهی تقاضا فراهم آورد؛ و عدم قطعیت‌های موجود در برنامه‌ریزی شبکه را که به واسطه ماهیت تصادفی تقاضای شارژ EV وجود دارد، کاهش دهد.

1-مقدمه

دولت انگلستان دچار تغییر و تحول آب و هوایی شده است که در نتیجه آن، کاهش 80 درصدی در انتشار گازهای گلخانه‌ای از سال 1990 تا سال 2015 را شاهد بوده است. به منظور رسیدن به اقتصادی با میزان کربن کم، دولت برنامه‌ای تحت عنوان برنامه کربن را در سال 2011 منتشر کرد که شامل استراتژی‌ای برای دست‌یابی به کاهش کربن در تمام بخش‌های اقتصادی بود. حدود یک چهارم از صادرات انگلستان از بخش حمل‌ونقل داخلی تأمین می‌شود که کاهش قابل‌توجهی را در انتشار کربن تا سال 2050 نیاز دارد. برنامه کربن بر لزوم حرکت به سوی بازارهای متمرکز و گسترده از وسایل نقلیه با میزان انتشار کربن فوق‌العاده کم‌نظیر خودروهای برقی (EV) با دست‌یابی به کاهش مورد نیاز در کربن، تأکید دارد...

خودروی برقی پروفیل شارژ کنتور خانگی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This work uses a probabilistic method to combine two unique datasets of real world electric vehicle charging profiles and residential smart meter load demand. The data was used to study the impact of the uptake of Electric Vehicles (EVs) on electricity distribution networks. Two real networks representing an urban and rural area, and a generic network representative of a heavily loaded UK distribution network were used. The findings show that distribution networks are not a homogeneous group with a variation of capabilities to accommodate EVs and there is a greater capability than previous studies have suggested. Consideration of the spatial and temporal diversity of EV charging demand has been demonstrated to reduce the estimated impacts on the distribution networks. It is suggested that distribution network operators could collaborate with new market players, such as charging infrastructure operators, to support the roll out of an extensive charging infrastructure in a way that makes the network more robust; create more opportunities for demand side management; and reduce planning uncertainties associated with the stochastic nature of EV charging demand

Keywords: Electric Vehicle (EV) Smart meter Load profiles Spatial–temporal data Distribution network
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > روش احتمالی به منظور ترکیب کنتور هوشمند و داده‌های شارژ خودروی برقی با هدف بررسی اثرات شبکه توزیع
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید