چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005211 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
920 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
بهبود زنجیره تامین جهانی ازطریق خدمات مهندسی: علم خدمات، مدیریت و چارچوب مبتنی بر مهندسی
عنوان انگليسي
Improving the global supply chain through service engineering: A services science, management, and engineering-based framework
نویسنده/ناشر/نام مجله
Asia Pacific Management Review
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
تغییرات گسترده در محیط تجارت در دو دهه اخیر، مدیریت زنجیره تامین (SCM) را به موضوعی مهم در مسایل علمی و دانشگاهی، تبدیل کرده است. جهانی شدن، تکیه زیاد بر تامین کننده های چند لایه، قابلیتهای خاص و نوآوری، تغییر در نیازهای مشتری، تکیه بر شبکه های تامین جهت حفظ مزایای رقابتی و توسعه تکنولوژی ها، همه در تغییرات زیاد مدیریت زنجیره تامین تاثیرگذار بوده اند. بیشتر مطالعات رایج، مشتری را خارج از طرح زنجیره تامین دانسته اند. به هرحال، ما معتقدیم که مشتری، نقطه گمشده ای در زنجیره تامین است. بنابراین، در این مقاله، ما بر نقش مشتری در زنجیره تامین تمرکز می کنیم. ما ابتدا درباره ظهور علم خدمات، مدیریت و مهندسی (SSME) در مدیریت زنجیره تامین گفتگو می کنیم، و سپس نارساییهای بین SSME و SCM را شناسایی کرده و پیوند می دهیم. همچنین درباره روش های تطبیق دادن آنها گفتگو می کنیم. به علاوه، ما چالش ها و موقعیت های ویژه برای SSME در مدیریت زنجیره تامین را بررسی می کنیم.
1-مقدمه
زنجیره تامین جهانی، کارکردهایی مانند خریدکردن، بهرهبرداری، تولیدکردن و تهیه و توزیع را بهبود می بخشد و نقشی کلیدی در تامین کالا و خدمات برای مشتری نهایی بازی می کند (ناراسیم هان و تالوری، 2009). به شکل سنتی،موضوعات مورد علاقه در زنجیره های جهانی تامین، موضوعات عملیاتی مانند تولید و کارایی، بودهاند (کوئی، مادو، لین و چاو، 2002؛ لین، چاو، مادو، کائو و ویو، 2005). به هرحال، از آنجاکه شالوده زنجیره تامین در قرن نوزدم، صنعت تولید بود، در دهههای اخیر مدیریت زنجیره تامین، دستخوش تغییرات زیادی گردیده است. در اقتصاد جهانی به شدت رقابتی امروز، تغییرات در نیازهای مصرف کننده، محیط تجارت و شبکه های تامین و همچنین کوتاه شدن چرخه های تولید، همگی محیط رقابتی زنجیره های تامین را تغییر داده است. امروزه، نیاز به عکس العملهای سریع تری وجود دارد تا نیازهای مصرف کننده را با خدمات و کالاهای با کیفیت بسیار بالاتری، برآورده کرد...
زنجیره تامین علم خدمات مدیریت و مهندسی
:کلمات کلیدی
Abstract
Great changes within the business environment in the last 2 decades have made supply chain management (SCM) an important topic for academics and practitioners. Globalization, larger reliance on layered suppliers for specialized capabilities and innovation, changing customer needs, reliance on supply networks to maintain a competitive advantage, and developments in technology have all contributed to a very different supply chain environment. Most current works view customers as being outside the supply chain design; however, we believe that customers are the missing link in the supply chain. Therefore, in this paper, we focus on the customer's role in the process. We present an original discussion of the emerging discipline of services science, management, and engineering (SSME) in SCM, identify and bridge the gaps between SSME and SCM, as well as discuss ways to align them. In addition, we consider the specific challenges as well as the opportunities for SSME in supply chain management
Keywords:
Service science Management and engineering Supply chain
سایر منابع مهندسی صنايع-تولید صنعتی در زمینه مدیریت زنجیره تامین