دانلود مقاله ترجمه شده تغییر و تحول، و مهندسی مجدد فرایند کسب‌ و کار (BRP): درس‌هایی از بخش دولتی بریتانیا و هلند


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005198 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2005198
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
465 Kb
حجم فایل فارسی :
217 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تغییر و تحول، و مهندسی مجدد فرایند کسب‌ و کار (BRP): درس‌هایی از بخش دولتی بریتانیا و هلند

عنوان انگليسي

Transformational change and business process reengineering (BPR): Lessons from the British and Dutch public sector

نویسنده/ناشر/نام مجله

Government Information Quarterly

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

امروزه تسهیلات ارائه شده از سوی دولت الکتریک سبب می‌شود که نهادهای دولتی به دنبال تغییری باشند که با رشد اساسی همراه باشد. در نگاه اول، این پیشرفت شبیه به جنبش طراحی فرایند کسب‌وکار در بخش خصوصی می‌باشد. اگرچه سیاست‌گذاران و اقدام گران بخش دولتی، پیشرفت‌های اخیر را با عنوان BPR نام‌گذاری کرده‌اند، جامعه دانشگاهی و پژوهشی با انجام مقایسه به نتایجی دست یافته‌اند. در مقوله­ ی درک پیچیدگی چالش‌هایی که در طراحی دولت الکترونیک با آن‌ها مواجه هستیم و تغییر در نهادهای دولتی  شکاف‌ها و خلائی وجود دارد. هدف این مقاله تفسیر یافته‌های جنبش BPR در حوزه‌ی دولت الکترونیک می‌باشد که بر اثر تغییر در بخش دولتی حاصل می‌شوند. شاخصه‌ها و چالش‌های BPR با استفاده از بررسی پژوهش‌ها به دست آورده می‌شوند و با دو نمونه از دگرگونی بخش خصوصی در بریتانیا و هلند مقایسه می‌شوند. نتایج این نمونه‌ها نشان می‌دهد که تغییر در دولت الکترونیک نیازمند به طرحی برای یک رشد رادیکال (اساسی) می‌باشد که با استفاده از گام‌های تصاعدی (پله‌ای) امکان‌پذیر بوده و دارای سطح بالایی از مشارکت باشد. یافته‌های این مقاله، دیدگاه‌های ارزشمندی را در زمینه‌ی انواعی از پیچیدگی‌ها و راهبردهای احتمالی به سیاست‌گذاران ارائه می‌دهد که می‌تواند جهت موفقیت در پیاده‌سازی دولت الکترونیک می‌بایست بکار گرفته  شوند.

1-مقدمه

عملکرد دولتی متداول در نهادهای دولتی به دهه‌های بسیار دور باز میگردد. خدمات دولتی در جایی بسیار بروکراتیک هستند که دولت انتخابی در زمینه‌ی تأمین‌کننده‌ی خدمات را دارا نمی‌باشد. فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی (ICT ها) در ساختارها و فرایندهای سازمانی حاضر وجود دارند (بدون توجه به چگونگی رشد آن‌ها). در این زمینه، تغییر رفتار سازمان‌های دولتی و پی‌ریزی همکاری میان نهادهای دولتی با مشکل همراه است. معمولاً خلق پورتال‌هایی (ملی) برای وب می‌تواند امری ساده‌تر باشد تا بر ثبات و وجود دولت الکترونیک خود تأکید نمایند،؛  اما این امر کمتر دربردارنده‌ی اطلاعات سازمان‌دهی شده می‌باشد (بدون تغییر بنیادین در فرایندهای اداری، سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری). با توجه به این موارد، مشابه با بسیاری دیگر از ملل اروپای غربی، دولت‌های بریتانیا و هلند نیز تلاش‌هایی را در جهت تحول و تغییر گسترده در دولت صورت داده‌اند...

دولت الکترونیک تغییر و تحول تغییر مدیریت تغییر مهندسی مجدد فرآیند کسب‌وکار :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Facilitated by electronic government, public agencies are looking for transformational change by making a radical improvement. At first glance, this development is similar to the business process re-engineering (BPR) movement in the private sector. While policy makers and practitioners in the public sector have branded their recent improvements as BPR, the academic and research community have thus far eluded from making any comparisons. This has left a vacuum in terms of understanding the complexity of the challenges facing e-Government re-engineering and resultant change in public agencies. The aim of this paper is to translate the BPR movement findings to the field of e-Government induced change in the public sector. BPR characteristics and challenges are derived using normative literature and compared with two cases of public sector transformation in the UK and Netherlands. The results of these cases show that e-Government-induced change requires a plan for a radical improvement which, in contrast to BPR, is obtained by incremental steps and has a high level of participation. The findings offer policy makers valuable insights into the complexities and possible strategies that may need to be followed in order to succeed in e-Government implementation

Keywords: e-Government Transformation Change Change management Business process re-engineering BPR TQM
این برای گرایش های: مدیریت دولتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم اقتصادی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تغییر و تحول، و مهندسی مجدد فرایند کسب‌ و کار (BRP): درس‌هایی از بخش دولتی بریتانیا و هلند
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید