چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005196 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
520 Kb
حجم فایل فارسی :
219 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
استفاده از برنامه های وفاداری برای ساخت هویتِ مشتری – موسسه
عنوان انگليسي
Leveraging loyalty programs to build customer–company identification
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Business Research
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 25 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این تحقیق برنامه های وفاداری را ارائه می کند که منجر به تشکیل هویت مشتری – موسسه (CCID) می شود. نتایج تجربی نشان می دهند که مزایای غیرمالی حاصل از برنامه های وفاداری می توانند CCID را بواسطۀ القای احساسات مشتری از اوضاع و متعلقات موجود در یک انجمن موسسه ای ارتقا بخشند. بنابراین بازاریابهای رابطه مند که علاقه مند به ساخت هویت مشتری با برنامه های وفاداری هستند، باید پورتفولیوهای سرمایه گذاری صحیحِ غیرمالی را برای تقویت و تایید احساس مشتریان از اوضاع و تعلق پذیری طراحی کنند.
1-مقدمه
شرکت ها از برنامه های وفاداری جهت پاداش و تشویق به تکرارپشتیبانی استفاده می کنند. پاداش (خدمات) یا مزایای یک برنامه وفاداری می تواند ملی/اقتصادی (Mimouni-Chaabane & Volle, 2010) یا غیرمالی/اجتماعی(Gwinner, Gremler, & Bitner, 1998) باشد. هدف نهایی این برنامه ها افزایش مخارج مشتری در موجودی خاص، و گرفتن سهم بیشتری از خرید مشتری است. هرچند اثربخشی برنامه های وفاداری غیرقاطع است و پژوهش های انجام شده، ارزش آنها را مورد بررسی قرار می دهند (Shugan, 2005 را ببینید). Henderson و همکاران (2011) اظهار می کنند که تمرکز موسسه برروی عواید مالی برنامه های وفاداری تمرکز، یکی از دلایل شکست برنامه ها در حفظ مشتریان در طولانی مدت می باشد...
برنامه وفاداری CCID
:کلمات کلیدی
Abstract
This study proposes that loyalty programs lead to customer–company identification (CCID) formation. The empirical results show that non-financial benefits from loyalty programs can promote CCID by inducing customers' feelings of status and belonging in a company-initiated community. Relationship marketers interested in building customer identification with loyalty programs therefore should design proper non-financial investment portfolios to strengthen and confirm customers' feelings of status and belongingness
Keywords:
Loyalty programs Customer–company identification Customer status Belongingness
سایر منابع مديريت-مدیریت بازاریابی در زمینه وفاداری مشتریان