دانلود مقاله ترجمه شده تصویرسازی شبکه: مطالعه‌ی پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه‌های تجاری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005182 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2005182
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
802 Kb
حجم فایل فارسی :
210 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تصویرسازی شبکه: مطالعه‌ی پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه‌های تجاری

عنوان انگليسي

Network picturing: An action research study of strategizing in business networks

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 28 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

مقاله‌ی ما به مطالعه‌ی این که مدیران چگونه شبکه‌ی اطراف خود را می‌شناسند و این که آن‌ها چه فعالیت‌هایی را بر اساس این دیدگاه اتخاذ می‌کنند می‌پردازد. پژوهش‌های اخیر در زمینه‌های مدیریت شبکه و روابط تجاری، افزایش علاقه به فعل و انفعالات بین شناخت و عمل را نشان می‌دهد؛ علی‌الخصوص در مورد این که مدیران چگونه دریافت‌های درباره‌ی شبکه‌ی تجاری خود («تصویر تجاری») را به تصمیم‌گیری و فعالیت‌های طراحی استراتژي، ارتباط می‌دهند. در این مطالعه، ما رویکرد پژوهشی نوینی را با روش پژوهش عملی و پژوهش فرایند اعمال می‌کنیم. نمونه‌ی ما برای نظریه‌ها و مفاهیم شبکه‌ی تجاری معرفی می‌شود و کاربرد و تطبیق این مفاهیم منجر به بیان و اعمال گزینه‌های مدیریتی می‌شود. تصویرسازی شبکه، روشی را برای شناخت مرزهای شرکت و چگونگی تاثیر این شناخت روی تصمیمات مدیران ارائه می‌دهد. این از تمایز اساسی بین محیط‌های داخلی و خارجی تجزیه و تحلیل استراتژی کلاسیک، متفاوت است. در زمینه‌ی تصویرسازی شبکه، طراحی استراتژی، روشی برای شناخت فعالیت‌های انجام شده یا پیامدهای شبکه که مدیران، در محدوده‌ی شبکه‌ی اطراف خود به عنوان پایدار مشاهده می‌کنند است. ما همچنین یک عملکرد پردازش مفهومی را به عنوان مثالی از چگونگی مناسب بودن این بینش برای مدیران در فرایندهای تصمیم‌گیریشان، فراهم می‌کنیم.

 1-مقدمه

شرکت‌ها نیاز به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک به منظور بقا و رونق یافتن دارند. نظریه‌های ارتباطی ادعا دارند که چنین تصمیماتی علی‌الخصوص مربوط به این مساله هستند که یک شرکت چگونه باید با بقیه‌ی شرکت‌ها و عوامل ارتباط داشته باشد، تعامل آن با آن‌ها چگونه است، و چگونه به فعالیت‌های آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. این ناشی از این حقیقت است که شرکت‌ها نیاز به تجهیز (یا حرکت) منابع به وسیله‌ی تعامل با سایر همراهان دارند مانند تامین کنندگان و مشتریان...

شبکه‌های تجاری پژوهش عملی تصاویر شبکه استراتژی تصمیم‌گیری روابط تجاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Our paper is concerned with how managers understand their surrounding network and what strategic actions they take based on this insight. Recent research in the areas of network management and business relationships shows increasing interest in the interplay between cognition and action, particularly on how managers relate perceptions about their business network (“network picturing”) to decision-making and strategizing activities. In this study, we apply a novel research approach combining process research and action research methodology. Our sample is introduced to business network theories and concepts, and the use and adaptation of these concepts results in managerial options being articulated and applied. Our findings add new insight in the field of network strategy and network picturing. Network picturing represents a way to understand the boundaries of the firm and how this understanding affects managers' decisions. This differs from the fundamental distinction between the external and the internal environments of classical strategy analysis. In terms of network picturing, strategizing is a way to understand the resulting actions or network outcomes that managers see as viable within their surrounding network. We also provide a conceptual process exercise as an example of how this insight can be relevant for managers in their decision-making processes

Keywords: Business networks Action research Network pictures Strategy Decision-making Business relations
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تصویرسازی شبکه: مطالعه‌ی پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه‌های تجاری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید