دانلود مقاله ترجمه شده ارتباط بین شهرت نیروی فروش و رفتار مشتری:نقش ارزش‌های تجربی اضافه شده توسط نیروی فروش


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005166 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2005166
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
821 Kb
حجم فایل فارسی :
414 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارتباط بین شهرت نیروی فروش و رفتار مشتری:نقش ارزش‌های تجربی اضافه شده توسط نیروی فروش

عنوان انگليسي

Relationship between sales force reputation and customer behavior: Role of experiential value added by sales force

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Retailing and Consumer Services

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

بر اساس تئوری دیدگاه مبتنی بر منابع و مدل ارزشی تجربی، این مقاله به بررسی این مورد می‌پردازد که چگونه ارزش تجربی اضافه شده توسط فروشنده به میانجیگری رابطه شهرت فروشنده و رفتار مشتری می‌پردازد. در همین راستا پرسشنامه ای ساخته شد، و داده‌ها از 229 مشتریانی جمع آوری شد که توسط فروشندگان مالی مشغول به کار در پنج سازمان بانکی در کانادا سرویس دهی میشدند. مدل معادلات ساختاری برای ارزیابی مدل تحقیق پیشنهادی تجربی استفاده شد. نتایج تجربی نشان داد که دو بعد ارزش تجربی یعنی سود اقتصادی و بهره وری خدمات، در رابطه بین اعتبار فروشنده و وفاداری مشتری نسبت به فروشنده و سهام مشتری در کیف پول، میانجیگری می‌کند. با این حال، تعامل لذت بخش تنها واسطه رابطه میان اعتبار فروشنده و وفاداری مشتری است. مفاهیم مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته است.

1-مقدمه

در سال‌های اخیر، به چند دلیل، ارزش تجربه مشتری به عنوان یک موضوع مهم در تحقیقات بازاریابی به وجود آمده است. ایجاد ارزش تجربی برای رضایت مشتری (به عنوان مثال، اوه و همکاران، 2007، شبیری و همکاران 2013) و وفاداری (به عنوان مثال، بابن و همکاران، 2013) بسیار مهم است. ایجاد تجربه برتر مشتری یکی از اهداف مهم درمحیط خرده فروشی امروزی است (استریواستاوا و کال، 2014). علاوه بر این، در بخش خدمات، تجربه مشتری به خرده فروشان در ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می‌کند (استریواستاوا و کال، 2014). به موازات افزایش تمرکز بر روی ارزش مشتری، محققان خاصی به بررسی نقش نیروی فروش در روند ارزش ایجاد شده پرداختند. استدلال اصلی این است که مشتریانی که علاقه مند به ایجاد روابط بلند مدت هستند به طور فزاینده ای خواستار خدمات ارزش افزوده فروشندگان است (گراهام، 1996؛ لئو و لیچ، 2001). این نقش مهم نیروی فروش در خلق ارزش به تازگی توسط بلوکر و همکاران (2012) مورد توجه قرار گرفته است...

نیروی فروش اعتبار فروشنده ارزش افزوده ی آزمایشی بافت سرویس رفتار مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Based on the resource-based view theory and the experiential value model, this paper aims to investigate how experiential value added by the salesperson mediates the relationship between perceived salesperson reputation and customer behavior. A questionnaire is constructed, and data are collected from 229 customers served by financial salespeople working in five bank agencies in Canada. Structural equation modeling was employed to assess the proposed research model empirically. The empirical results revealed that the two dimensions of experiential value – economic benefit and service productivity – partially mediated the relationship between perceived salesperson reputation and both customer loyalty towards the salesperson and customer share of wallet. However, enjoyable interaction mediates only the relation among salesperson reputation and customer loyalty. The managerial implications are addressed

Keywords: Sales force Salesperson reputation Experiential added value Service context Customer behavior
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > ارتباط بین شهرت نیروی فروش و رفتار مشتری:نقش ارزش‌های تجربی اضافه شده توسط نیروی فروش
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید