دانلود مقاله ترجمه شده بررسی عوامل اثرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005043 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
615,000 ریال
شناسه محصول :
2005043
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
91 Kb
حجم فایل فارسی :
50 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بررسی عوامل اثرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت

عنوان انگليسي

Survey the Effective Factors on Customers' Mind Image from Internet Banking Services (Case study: Mellat Bank

نویسنده/ناشر/نام مجله

Australian Journal of Basic and Applied Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

با پیشرفت سریع تکنولوژی و با افزایش رقابت روز افزون بین شرکت ها، مشتریان عنصر اساسی هر شرکتی و در واقع سرمایه ی اصلی آن محسوب می شوند. اين پژوهش با هدف شناسائي عوامل تاثير گذار بر تصوير ذهني مشتريان از خدمات بانکداري اینترنتی در بانک ملت شهرمشهد صورت گرفته است. در این پژوهش تاثیر اطمينان از خدمات، سرعت خدمات، سهولت استفاده، تنوع خدمات وکيفيت خدمات بانکداري اینترنتی بر تصوير ذهني مشتريان مورد بررسی قرار گرفته است. نمونه ی آماری در این پژوهش 145 نفر (88مرد و 57زن) از مشتریان این بانک در شهر مشهد می باشند که اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه ای شامل 25 سوال گرداوری شد و فرضیات بوسیله آزمون t تک نمونه ای مستقل با استفاده از نرم افزارSpssمورد آزمون واقع شدند. یافته های این تحقیق نشان می دهد که اطمينان از خدمات، سرعت خدمات، سهولت استفاده، تنوع خدمات وکيفيت خدمات بانکداري اینترنتی بر تصوير ذهني مشتريان بانک ملت شهرمشهد بطور معناداری تاثيرگذاراست.

1-مقدمه 

ما در دورانی زندگی می کنیم که به حقیقت دوران مشتری سالاری است و این مخاطبین و مشتریان شرکت ها و موسسات و سازمان ها هستند که مشخص می کنند چه کالایی با چه کیفیتی باید به آنان عرضه شود. این امری جهانی است و در این راه سازمان و موسسات و شرکتها در کشور ما نیز ناگزیرند که از این اصل اساسی جهت استقرار و تداوم خود پیروی کنند....

تصویر ذهنی مشتری بانکداری اینترنتی کیفیت خدمات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

With rapid advancement of technology and daily increased competition among companies, the customers would be the basic element of each company and is considered as their main assets. Thisresearch has been done to identify factors affecting customers' mind image of the Internet Banking Services of Mellat bank, Mashhad branch. The statistical population includes the bank's 145 customers (88 male & 57 female) in this study that the required information has been collected using the questionnaire. Research hypothesis is tested by using One-Sample T Test. Findings show that following factors affect the mental image of the Mellat bank costumers in Mashhad: reliability of services, speed of services, ease of use, variety of services and the quality of Internet banking services

Keywords: service quality servqual customers' mind image internet banking
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > بررسی عوامل اثرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید