دانلود مقاله ترجمه شده فیس بوک(تجارت اجتماعی) و فهم مشترک موضوعات مربوط به تجارت الکترونیکی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004971 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004971
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
893 Kb
حجم فایل فارسی :
379 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فیس بوک(تجارت اجتماعی) و فهم مشترک موضوعات مربوط به تجارت الکترونیکی

عنوان انگليسي

Electronic service quality of Facebook social commerce and collaborative learning

نویسنده/ناشر/نام مجله

Computers in Human Behavior

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

روند رو به رشد برای وب 2.0 و رسانه­ های اجتماعی ( به عنوان مثال تجارت در شبکه­ های اجتماعی) سبب بروز تغییرات در رفتارهای خرید افرادو همچنین استراتژی­ های بازاریابی در محیط کسب و کار می­ شود. با این حال، هیچ سرویس( خدمات ) الکترونیکی با کیفیت (e-SQ) برای حمایت از این پدیده جدید در محیط اینترنت وجود ندارد.این مقاله با هدف استفاده از ابعاد مختلف e-SQ به منظور اندازه گیری و تخمین میزان کیفیت خدمات تجاری در محیط رسانه­ های اجتماعی ( مانند فیس بوک(FB)) انجام گرفته است. همچنین فرایند تحلیلی سلسله مراتبی(AHP) نیز در این تحقیق اعمال شده است، در این مطالعه یک پرسشنامه از 50 دانشجو که در استفاده از تبلیغات و ارتباطات  فیس بوکی تجربیات داشته اند، تهیه شده و سپس با استفاده از یک فرایند تحلیلی سلسله مراتبی فازی (FAHP)، تجزیه و تحلیل از طریق  e-SQ  مورد بررسی قرار گرفته است.به علاوه، این مطالعه میزان اثر و بازدهی آموزشهای چندگانه اشتراکی و الکترونیکی در بررسی­های سیستم e-SQ در شبکه­ های اجتماعی و ارزیابی این اثر در میان دانشجویان شرکت کننده از کشورهای مختلف را انجام داده است.علاوه بر این، روش VlseKriterijumskaOptimizacija I KompromisnoResenje( VIKOR) به منظور یافتن ابعاد بهینه از سیستم e-SQ و همچنین فعالیت­های ایده­آل و موثر تجاری در شبکه اجتماعی فیس بوک مورد استفاده قرار گرفته است. این یافته­ ها نشان می­ دهند که، نه تنها ابعاد مختلف سیستمe-SQتوسط کاربران فیس بوک که این خدمات و ابعاد را ترجیح می ­دهند، و علامت­های تجاری(مارک، برند های ) آنها را نیز می­ پسندند، مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین بر روی این فرصت جهت توسعه معیارهای جدید e-SQ برای فعالیت­های تجارت اجتماعی نیز تأکید می­ کنند.

1-مقدمه

با پیدایش پدیده اینترنت، رفتارهای خرید و تصمیم گیری­ های مصرف کنندگان تغییر کرده است، همچنین فرایند به اشتراک گذاری اطلاعات از طریق رسانه­ های اجتماعی به عنوان یک مرجع مهم برای تصمیم­ گیری مشتریان برای خرید کالاست، تحت تأثیر قرار گرفته است(Court, Elzinga, Mulder, &Vetvik, 2009). در سالهای اخیر، رسانه­ های اجتماعی نظیر فیس بوک(FB, Plurk, YouTub Twitterو دیگر شبکه­ های اجتماعی اینترنتی، به عنوان موضوع اصلی مسائل جهانی مورد توجه قرار گرفته­ اند، و تعداد افراد و همچنین کسب و کارهایی که از طریق رسانه­ های اجتماعی فعالیت­های خود را انجام می­ دهند، در حال افزایش است( Edelman، 2010)....

e-SQ( کیفیت سنجی) رسانه اجتماعی تجارت اجتماعی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The burgeoning growth of Web 2.0 and social media (i.e., social commerce) has changed the purchase behavior of consumers and businesses’ marketing strategies. However, there are no electronic service quality (e-SQ) criteria for this new phenomenon in the Internet environment. This article aims to utilize the dimensions of e-SQ to measure the service quality of commercial activities on social media (e.g., Facebook (FB)). It also applies an analytic hierarchy process (AHP) questionnaire of 50 students who have experience of using FB ads linkage and then utilizes the fuzzy analytic hierarchy process (FAHP) to analyze the weighting of the e-SQ evaluation. Moreover, this study shows the effectiveness of collaborative learning in exploring e-SQ on social networks among participating students from different countries. Additionally, the VlseKriterijumska Optimizacija I Kompromisno Resenje (VIKOR) method is used to find the optimum dimensions of e-SQ and ideal commercial activities on FB. These findings demonstrate not only the dimensions of e-SQ that Facebook users prefer and which brands are ‘liked’ by them, but also highlight the opportunity for developing new e-SQ criteria of social commerce

Keywords: e-SQ Social media Social commerce
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > فیس بوک(تجارت اجتماعی) و فهم مشترک موضوعات مربوط به تجارت الکترونیکی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید