دانلود مقاله ترجمه شده چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004831 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004831
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
184 Kb
حجم فایل فارسی :
248 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی

عنوان انگليسي

Quality management framework for public management decision making

نویسنده/ناشر/نام مجله

Management Decision

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 20 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 27 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف - هدف این مقاله بررسی اجرای چارچوب مدیریت کیفیت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای مدیریت دولتی است.

طرح / روش / رویکرد – این مقاله با یک مدل اولیه مبتنی بر فرایند شروع می شود؛ سپس این مدل را با اصول مدیریت کیفیت برای بهبود مستمر بهبود می­دهد. با شناسایی عوامل مربوطه از ادبیات، به بررسی سودمندی آن در سیستم مدیریت کیفیت می پردازد.

یافته ها - تجزیه و تحلیل تجربی چارچوب، هشت عامل را شناسایی می کند: واقع گرایی در تصمیم گیری، استفاده از ابزارهای کیفیت، توجه به مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرایند، همکاری سودمند متقابل تامین کننده و نتایج داخلی. چارچوب نشان می­دهد که رهبری و توجه به مشتری از آنچه قبلا برای پیاده سازی موفق سیستم مدیریت کیفیت پیش بینی می شد بسیار مهم تر است.

محدودیت­های تحقیق / مفاهیم - مدیران در سازمان های دولتی باید درک کنند همه سازمان های با کارایی بالا، اعم از خصوصی یا عمومی، اصولا مشتری محور هستند. علاوه بر این، از آنجا که ارتقاء رهبری برای بهبود کیفیت موثر ضروری است بهبود آن برای آنها لازم است.

اصالت / ارزش - در حالی که اثر اتخاذ یک سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمانی به خوبی مستند شده است، سازوکار زیربنایی در مورد اینکه سیستم چگونه کار می­کند هنوز باید به طور تجربی شناسایی شود. این مقاله با پرداختن به این شکاف و ارائه یک مدل علی برای اصول مدیریت کیفیت به تکمیل ادبیات کمک می کند.

1-مقدمه

سازمان­ها از این لحاظ که همه آنها مشتاق به اتخاذ بهترین شیوه ها در تنظیمات کار هستند به هم شباهت دارند. مدیریت کیفیت جامع (TQM) و سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، استانداردهای تعیین شده برای بهبود عملکرد از طریق مدیریت کیفیت هستند. سازمان بین المللی استاندارد (2010) گزارش می دهد که 982،832 سازمان در 176 کشور و اقتصاد با توجه به ISO 9001 تایید شده اند و تعداد گواهینامه های صادر شده برای سازمان های دولتی به طور مداوم بیش از دو دهه گذشته افزایش یافته است. در واقع اکثر آژانس های دولتی و سازمان های دولتی، امروزه برای قراردادهای کوتاه مدت به دنبال تامین کنندگان مطابق با ISO9001 هستند....

 

سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر فرآیند مدیریت تصمیم گیری دولتی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Purpose– This paper aims to explore the practice of quality management framework as a strategic tool for public management

Design/methodology/approach– The paper starts with a basic process‐based model; it then enhances the model with the quality management principles for continuous improvement. With identification of concerned factors from the literature, it examines their usefulness in the quality management system

Findings– An empirical analysis on the framework identifies eight factors: factual approach to decision making, use of quality tools, customer focus, leadership, involvement of people, process approach, mutually beneficial supplier partnership and internal results. The framework shows that leadership and customer focus are much more important than previously anticipated for successful implementation of quality management system 

Research limitations/implications– Managers in public organizations must realize that all high performance organizations, whether private or public, are by principle customer‐driven. In addition, it is imperative for them to enhance their leadership as it is essential for effective quality improvement

Originality/value– While the effect of adopting a quality management system on organizational performance has been well documented, the underlying mechanism about how the system works has yet to be empirically identified. This paper contributes to the literature by addressing such a gap and presenting a causal model for quality management principles

 
Keywords: ISO 9001 Process-based quality management system Public management decision making
این برای گرایش های: مدیریت دولتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید