دانلود مقاله ترجمه شده ارتباط سازمانی و بازاریابی سازمانی ماهیت، تاریخچه، تفاوت ها و شباهت ها


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004792 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2004792
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
424 Kb
حجم فایل فارسی :
362 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارتباط سازمانی و بازاریابی سازمانی ماهیت، تاریخچه، تفاوت ها و شباهت ها

عنوان انگليسي

Corporate communication and corporate marketing: Their nature, histories, differences and similarities

نویسنده/ناشر/نام مجله

Corporate Communications: An International Journal

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 20 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف: هدف اصلی مقاله حاضر تبیین ماهیت، تاریخچه، شباهت ها و تفاوت های بین ارتباط سازمانی و بازاریابی سازمانی است.

طرح/روش شناختی/ رویکرد: شیوه کار مقاله حاضر بررسی این دو حیطه و ارائه راهکارهایی برای صاحب نظران و متخصصین درحوزه ارتباطات و بازاریابی که دارای علاقه ذهنی و ابزاری به این مسائل هستند، می باشد. بدین ترتیب، مطالعه حاضر به دنبال معرفی کلی ماهیت این دو حیطه و مبانی و منطق آنها است.

یافته ها:  اگرچه تفاوت های معنی داری بین ارتباط سازمانی و بازاریابی سازمانی وجود دارد، برخی متخصصان در جریان تحلیل این دو مقوله، موفق به شناسایی وجوه تشابه از نظر اهمیت اتخاذ هویت ( دیدگاه مبتنی بر هویت در مورد شرکت) و اهمیت تاثیر اخلاق شده اند. این دو حوزه به طور اجتناب ناپذیری ، به دلیل تمرکز بر دغدغه های مربوط به شرکت و نه دغدغه های مربوط به محصول که متضاد با حالت های سنتی ارتباطات و بازاریابی هستند، دارای رابطه تنگاتنگی با هم هستند.

محدودیت های پژوهشی/ نکات مهم:  از نقظه نظر تئوری، مقاله حاضر مربوط به بررسی همکوشی (همکاری) دو حیطه مختلف است. از نقطه نظر عملی، متخصصان باید به تجدید نظر در مورد ارتباطات خود از نظر بازاریابی سازمانی و ارتباط سازمانی بپردازند. 

اصالت/اعتبار: مهمترین فایده مطالعه حاضر، مروری جامع  بر ادبیات پژوهشی موجود در مورد این دو حیطه و آشکارسازی تاریخچه و ماهیت آنها بوده است. همچنین اعتبار این مقاله از طریق مقایسه این دو حیطه با هم تامین می شود.

ارتباط سازمانی بازاریابی سازمانی هویت سازمانی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Purpose– The purpose of this paper is to explicate the natures, histories, similarities and differences of, and between, corporate communication and corporate marketing

Design//methodology/approach– The modus operandi of the article is to map these two territories and, by this means, afford assistance to scholars and practitioners within the communications and marketing domains who share the authors' intellectual and instrumental interests in these two territories. As such, the article seeks to provide a general introduction to the nature of these two fields along with their bases and rationales

Findings– Whilst there are significant differences between corporate communication and corporate marketing, the authors also found similarities in terms of the importance accorded to identities (an identity‐based view of the corporation can be significant here) and are mindful of the impact of ethics and note common grounds in their analytical focus. Both areas are also inextricably linked by virtue of their foci on corporate‐level concerns rather than product‐related concerns that have, for the main, predominated vis‐àvis traditional modes of communication/PR and marketing

Research limitations/implications– From a theoretical point of view the paper invites to explore the synergies between these two disciplines. From a practical point of view practitioners are invited to rethink their communications under the lens of corporate marketing and corporate communication

Originality/value– The contribution of the paper is to provide an extensive literature review of the two fields that uncovers the theoretical backgrounds of both disciplines, their nature and analytical focus. Also, the value is to compare these two fields one with the other

Keywords: Corporate communication Corporate marketing Corporate identity
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > ارتباط سازمانی و بازاریابی سازمانی ماهیت، تاریخچه، تفاوت ها و شباهت ها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید